Portada Turismu L’Impactu del Coronavirus n’España mira pa millones de turistes en xuegu

L’Impactu del Coronavirus n’España mira pa millones de turistes en xuegu

by redacción asturnews

L’Impactu del Coronavirus n’España mira pa millones de turistes en xuegu, después de que 2019 fora l’añu de la hestoria d’España nel que’l país rexistró más turistes estranxeros, con 87,7 millones, según l’INE.

Los últimos datos disponibles de la Organización Mundial del Turismu, estos de 2018, apunten a que los viaxeros internacionales apurren a la economía doméstica alredor de 60.000 millones d’euros, siendo España’l segundu país más beneficiáu en términos reales, solo por detrás d’Estaos Xuníos. En cifres porcentuales, la contribución de los viaxes y el turismu al PIB ye envalorada pol Conseyu Mundial del Viaxe y el Turismu nun 14,3%.

Nos meses de branu, l’aportar de turistes nel país suel rondar los nueve millones al mes y nun ye infrecuente que supere los diez millones, tal que recueye’l INE. Esta temporada de primavera y branu, sicasí, el coronavirus va torgar que munchos viaxeros atrever a movese llueñe de los sos llugares de residencia, especialmente al estranxeru. Nel mes de marzu, por casu, alredor de dos millones de turistes visitaron España, frente a los casi 5,7 de marzu de 2019.

Fuente: https://es.statista.com

Tamién te podria gustar