L’ex director de TVE n’Asturies denunciáu tamién en Telemadrid por “manipulación informativa”

16 marzu 00:56 2005 Imprimir

Los trabayadores de Telemadrid denunciaron esti martes 15 de marzu “la manipulación ifnormativa” que supunxo la emisión del reportaxe especial “11-M: un año después” que conduxo l’ex-director del Centru Territorial de TVE n’Asturies José Antonio Ovies. El periodista asturianu ye anguañu subdirector d’informativos y entamaba’l reportaxe nun planu mediu entrugando ente otres coses “Quién foi’l primer periodista que dixo qu’ETA yera la culpable del atentáu, qué políticu entamó a falar d’Al Qaeda, o quién planificó los SMS y a qué hora exactamente”. Los Comités d’Empresa del Ente Públicu de Telemadrid y Onda Madrid asoleyaron un comunicáu nel que rechazaben esta “manipulación informativa”, porla “nidia intencionalidá del caberu reportaxe: ufrir sospeches de que los resultaos ellectorales foron influenciaos intencionadamente pola SER”.

Amás de participar na cobertura en directu del incendiu na Torre Windsor -quince hores siguíes d’emisión con puntes d’audiencia del 65 por cientu en Madrid-, José Antonio Ovies presenta’l programa selmanal d’actualidá ‘Madrid 7 días’, según informa la web de la cadena madrilana, y ocupa’l cargu de subdirector d’informativos, lo que lu pon a la tiesta de munchos de los trabayos especiales d’informativos de la canal pública.

Ovies salió de la delegación asturiana de TVE en xunu pasáu con mala prensa al llombu. Nun informe ellaboráu por trabayadores del centru de Televisión Española en San Esteban de les Cruces, atribuíense-y al periodista, ente otres manipulaciones, la grabación previa d’un informativu ficticiu sobro la fuelga xeneral del 20 de xunu de 2002 y la emisión d’un falsu asaltu con destrozos a la sé’l PP n’Uviéu tres d’una manifestación contra la guerra d’Iraq, con plena conocencia previa de la falsedá de la noticia.

Amás, trabayadores de TVE n’Asturies denunciaron en so día el so ablucamientu al comprobar cómo’l so superior decidía abrir l’informativu territorial asturianu del 27 d’ochobre de 2003 cola noticia -d’ámbitu madrilanu- de la victoria de la candidata’l Partíu Popular, Esperanza Aguirre, nes elecciones de Madrid.

Destituyíu del so cargu nel Principáu tres de la llegada’l PSOE al Gobiernu central -cuando lu sucedió Pedro Alberto Marcos- Ovies pasó a trabayar a la cadena pública Telemadrid, cuyes directrices básiques marca’l PP, fuercia política mayoritaria tanto nel Ayuntamientu como na Comunidá autónoma de Madrid.

Informe íntegru sobro la xestión d’Ovies en TVE-Asturies (orixinal en castellán)

  Categories:
Loading Facebook Comments ...