Portada Lliteratura L’ex alcalde d’O Grove pierde la so demanda contra ‘Fariña’

L’ex alcalde d’O Grove pierde la so demanda contra ‘Fariña’

by redacción asturnews

Alfredo Bea Gondar, exalcalde d’O Grove (Pontevedra), va tener qu’encarar les mariñes derivaes de la so denuncia a la editorial responsable del llibru ‘Fariña’ y el so autor, Nachu Carreteru.

La midida foi sentenciada pol Xulgáu de primera Instancia ya Instrucción número 7 de Collada Villalba, que tornó la demanda del políticu. L’exalcalde presentó la demanda por supuesta vulneración del derechu al honor” pola inclusión del so nome en dos páxines de Fariña, un llibru de conteníu periodístico sobro’l narcotráficu en Galicia. Solicitaba que se condergara a los demandaos a pagar solidariamente 500.000 euros por “daños morales” y “perxuicios” y a retirar en futures ediciones del llibru cualquier mención sobro la so persona.

Nos Fundamentos de Derechu indícase que “nenguna vulneración a dereches al honor” del demandante producióse, polo que se apuna que se dan los requisitos esixíos” pola Xurisprudencia del Tribunal Supremu pa considerar “preferente’l derechu d’información o nel so casu a la llibertá d’espresión”.

D’esta miente, recuéyese que la información tresmitida “ye veraz” y ta referida a asuntos públicos que “son d’interés xeneral poles materies que se traten” yá que nel llibru “lo que trata de describise ye la situación en Galicia con relación al narcotráficu”.

Apúntase que los dos úniques referencies que se faen con relación al ex alcalde ser pola so considerancia nel momentu que prodúcense los fechos descritos d’Alcalde d’O Grove, “esto ye, por ostentar un cargu públicu”.

 

Tamién te podria gustar