Portada Sociedá L’espediente de ‘Llangreo’ supera’l primer trámite col apoyu de PP y PSOE y l’abstención d’IX-Bloque

L’espediente de ‘Llangreo’ supera’l primer trámite col apoyu de PP y PSOE y l’abstención d’IX-Bloque

by asturnet

Izquierda Xunida-Bloque por Asturies nun ve claro’l topónimu ‘Llangreo’. La coalición d’izquierdes abstúvose nel primer trámite municipal del llistáu de topónimos del conceyu, que salió alantre colos votos favorables de los representantes de PP y PSOE na comisión llocal de Cultura. IX-Bloque defende’l nome de ‘Llangréu’ argumentando’l so usu nel municipiu hai más de dos décades.

La discrepancia d’Izquierda Xunida-Bloque por Asturies respecto al llistáu de 300 nomes tradicionales de llugar propuestu pola Xunta Asesora de Toponimia, que se reduz al topónimu de ‘Llangreo’ con ‘o’, escenificóse por primer vegada ayeri, na sesión de la comisión municipal de Cultura, Servicios Sociales, Política Llingüística, Turismu, Comerciu y Mercaos del Ayuntamientu llangreanu.

Los dos representantes de la formación abstuviéronse na votación del espediente, que sí algamó los votos positivos de los tres miembros del PSOE na comisión y los dos del PP. La llista propuesta pola Xunta de Toponimia habrá pasar agora al Plenu del Ayuntamientu de Llangréu, pero tendrá qu’esperar a lo menos una selmana, yá que la votación del espediente toponímicu nun figura nel orde’l día de la reunión plenaria que se cellebra esta tarde.

Usu “non documentáu”

El pasáu 11 de xineru, representantes de la Xunta Asesora de Toponimia del Principáu entregáron-y la so propuesta de 300 topónimos tradicionales a l’alcaldesa llangreana, Esther Díaz, nun actu marcáu pola propuesta de que la denominación del conceyu en llingua asturiana pase de l’actual ‘Llangréu’ -incorporada incluso na imaxe corporativa del Ayuntamientu- a ‘Llangreo’.

Los miembros de la Xunta sostienen la so proposición na inesistencia d’un usu documentáu del nome ‘Llangréu’ constatáu na tradición oral, según esplicaron el vocal de la entidá Fernando Álvarez Balbuena y el director de la Oficina de Política Llingüística’l Principáu, Ramón D’Andrés.

Artículu d’opinión. ‘¿Llangreo?’

Tamién te podria gustar