Portada Escéniques L’espectáculu de Messi del Cirque du Soleil esparde los valores del deporte

L’espectáculu de Messi del Cirque du Soleil esparde los valores del deporte

by redacción asturnews

El Cirque du Soleil llanza esti próximu 10 d’ochobre una superproducción na que se centra per vegada primera nel mundu del fútbol. Inspiráu nel astru del FC Barcelona Lleo Messi, el show va combinar el deporte estrella con acrobacies y espectaculares disciplines circenses, y la see oficial escoyida para’l so estrenu mundial va ser Barcelona.

Messi10 by Cirque du Soleil podrá vese nel Parc del Fòrum a partir de la citada fecha, pero para aquellos que nun pueden esperar, la compañía llanzó una meyora n’esclusiva. La famosa compañía dexa tras los clásicos montaxes y va desenvolver la función asemeyando un estadiu de fútbol con dos enormes pantalles dobles LED (de 2,5m d’altor y 11m de llargu). L’espectáculu, que’l so desenvolvimientu creativu llevó dos años, cuenta con animación audiovisual y vídeos de momentos míticos del futbolista nel campu, según cola collaboración de Lleo Messi, quien rodó imaxes esclusives para l’espectáculu.

Empobináu a tolos públicos, tantu a los amantes del circu como a los aficionaos al deporte que busquen inspiración nel espíritu de superación, l’espectáculu cunta con una ventena de númberos basaos nos valores universales del deporte representaos por Messi. Y facer al traviés de la hestoria d’un mozu con una ambición ensin llendes, capaz de superar toos les torgues para convertise nel meyor númberu 10 del mundu.

Asina, la nueva producción esquiza una serie de claves y habilidaes que dexen algamar la excelencia en cualquier disciplina de la vida: la visión, l’equilibriu o la velocidá, ente otros, según la importancia del sofitu de los fans y la familia.

Tamién te podria gustar