Portada Educación L’espardimientu d’imaxes grabaes en colexos d’Asturies pue acabar n’espulsión

L’espardimientu d’imaxes grabaes en colexos d’Asturies pue acabar n’espulsión

by redacción asturnews
Teléfono móvil - Foto: datos.gob.es (https://www.flickr.com/photos/datosgob/)

L’espardimientu d’imaxes grabaes ensin autorización nos centros educativos d’Asturies va pasar a constituyir una falta bien grave que va poder traer el treslláu del alumnu o la so espulsión por un periodu d’ente trés díes y un mes.

Esta midida forma parte del cambéu aprobáu esti miércoles pasáu pol Conseyu de Gobiernu del decretu que regula dende 2007 los derechos y deberes del alumnáu y les normes de convivencia nos centros non universitarios sosteníos con fondos públicos.

N’ellaborando siquier ocho borradores pal so cambéu, l’Executivu aprobó la propuesta realizada pola Conseyería d’Educación p’afaer el decretu vixente a la Llei d’Autoridá del Profesoráu, aprobada en 2013, xuna midida que la Xunta Xeneral pidió adoptar en marzu de 2018 antes del pasáu branu.

Según señaló en rueda de prensa tres la xunta del Conseyu de Gobiernu’l titular d’Educación, Genaro Alonso, esti cambéu escuerre reforzar l’autoridá del profesoráu polo que’l nuevu testu detalla les sos competencies frente a conductes desavenientes y les midíes disciplinaries que va poder aplicar directamente.

Amás, el so ámbitu d’aplicación nun se llinda a les actividaes que tienen llugar nel centru educativu y a aquelles que, anque se celebren fuera d’estes cortiles, tán directamente venceyaes a la vida escolar sinón tamién a actividaes complementaries y extraescolares que rican de presencia del profesoráu.

La llei a la qu’agora s’afai’l decretu reconocía’l calter d’autoridá pública de los docentes y, cola nueva normativa, atribúyese-yos potestá y dótase-yos de presunción de veracidá de forma que la carga de la prueba inviértese y tendrá de ser l’alumnu’l que pruebe que lo que documenta el profesor nun ye ciertu cuando exerza les sos competencies corrector y disciplinariu. Coles mesmes contempla que los servicios xurídicos del Principáu dean cobertoria a el profesores que presenten xuna demanda rellacionada col so llabor pa dotar asina d’una protección activa» a los docentes.

El nuevu decretu, apuntó’l conseyeru, «fala de convivencia y non de disciplina, de corrección y non de sanción» y da autonomía a los centros pa xestionar esti ámbitu y resulta «desaxeradamente útil» por que la midida a adoptar sía «inmediata» cuidao que, sorrayó, «si s’impon dos meses dempués quiciabes nun tenga sentíu».

Según Alonso, estes midíes son imprescindibles p’avanzar nun sistema d’educación equitativo y de calidá que garantice’l clima de respetu imprescindible pal exerciciu de la función docente, prime’l méritu y l’esfuerzu personal y eduque na convivencia, los valores democráticos y la responsabilidá.

 

Tamién te podria gustar