Portada Lliteratura L’escritor eo-naviegu Manuel García Galano recibe un homenaxe pol so llabor na fala

L’escritor eo-naviegu Manuel García Galano recibe un homenaxe pol so llabor na fala

by asturnet

L’escritor eo-naviegu Manuel García Galano va recibir un homenaxe esti sábadu 1 nel so llugar natal de Tapia pol so llabor a lo llargo del tiempu en favor de la pervivencia de la fala d’Entrambasaguas. El conceyu tapiegu, la Secretaría Llingüística del Navia-Eo de l’Academia de la Llingua y l’asociación cultural Xeira entamen esta reconocencia pública del más veteranu de los autores en gallego-asturiano.

Al meudía del sábadu 1 nel salón d’actos del Institutu Marqués de Casarego va celebrase l’actu institucional cola presencia y les intervenciones de la presidenta de l’Academia de la Llingua, Ana Cano, l’alcalde de Tapia, Gervasio Acevedo y l’académicu José Antonio Fernández Vior. L’actu va servir pa presentar la última obra de Galano: “Vento d’outono”, editada pola Secretaría Llingüística del Navia-Eo.

Pela tarde, a les 17,00 hores diverses actuaciones van homenaxear al escritor tapiegu nuna carpa instalada na plaza de la Ilesia de la villa occidental. La Coral Polifónica de Tapia, el grupu de teatru Pico de Faro de A Roda, la rondalla Brisas Tapiegas, el grupu de folk sinfónicu Ayalga y el grupu de teatru Ameicer, van sucedese nel escenariu xunta escolinos del institutu y la escuela de Tapia que van lleer fragmentos de la obra de Manuel García Galano.

Tamién te podria gustar