Portada Música L’escocés Michael McGoldrick participa na Nueche de San Xuan de Llugones

L’escocés Michael McGoldrick participa na Nueche de San Xuan de Llugones

by asturnet

La Nueche de San Xuan que se celebra nel Parque de la Paz de Llugones va empezar a les ocho la tarde del día 23 con un completísimu programa nel que van participar el dúu de tonada formáu por Jorge Tuya y Luis Estrada y l’actuación de Xuan Nel Expósito y Emilio Martínez, asina como los grupos La Bandina, Corquieu, Skama la Rede y, como invitáu especial, l’escoces Michael McGoldrick, miembru de bandes mítiques como Lúnasa y Carpercaillie.

La nueche del 23 de xunu en Llugones va empezar cola entrega de premios del II Concursu d’hestories y dibuxos Nueche de San Xuan que va siguir cola muestra de tonada, solista y dialogada, ente los cantantes Jorge Tuya y Luis Estrada. Enantes del encendíu de la foguera, los músicos Xuan Nel Expósito y Emilio Martínez, a la curdión y la gaita respectivamente, van amenizar la xornada, na que van danzar el Grupu Folclóricu Principado.

Pero ensin duda la estrella de la Nueche de Llugones va ser el músicu escoces Michael McGoldrick, maestru gaiteru y flautista autor de trabayos tan conocíos como ‘Fused’ y ‘Wired’, y miembru de grupos míticos como Lúnasa y Capercaillie. La fiesta va rematar cola actuación de La Bandina, Corquieu y Skama la Rede, estremaos y valiosos representantes de la música asturiana d’anguaño.

Tamién te podria gustar