Portada Conceyos Les Xornaes de Lliteratura infantil de SMRA ufren talleres de llectura

Les Xornaes de Lliteratura infantil de SMRA ufren talleres de llectura

by redacción asturnews
Presentación de les Xornaes de Lliteratura Infantil

Otru añu más, les Xornaes de Lliteratura Infantil y Xuvenil de Samartín van ufrir na cuenca’l Nalón talleres de llectura en llingua asturiana.

Coincidiendo cola décimocuarta edición de les Xornaes de Lliteratura Infantil y Xuvenil que se celebren nel mes de payares en Samartín del Rei Aurelio, la Oficina de Normalización Llingüística del conceyu, en colaboración coles asociación culturales Bocina Nalón y Reciella Malory y la Oficina d’Información Xuvenil vuelven a ufiertar unos talleres d’animación a la llectura colos que se nagua por averar la lliteratura asturiana a les xeneraciones más moces.

Estos talleres, que cuenten con una perbona acoyida, n’años pasaos tuvieron dedicaos a la narrativa y al cómic. Esti añu’l xéneru escoyíu ye la poesía, y pa ello va cuntase cola participación de los monitores de Bocina Nalón y la collaboración especial del escritor Pablo Rodríguez Medina, que van desendolcar estremaes actividaes rellacionaes cola poesía visual, los caligrames o la escritura automática, too ello col enfotu d’entretener y educar, consiguiendo que los neños y neñes participantes garren actitúes positives hacia la llectura.

Los talleres son de baldre y tán destinaos a edades ente 4 y 13 años. P’apuntase hai que llamar a Bocina Nalón, al teléfono 984112239 o unviar un corréu a bocina@bocina.org. El plazu pa facelo termina’l 3 de payares. Les sesiones van tener llugar los vienres 6, 13 y 27 d’esi mesmu mes na Casa de la Mocedá de Sotrondio a les 18 h., con una duración d’hora y media cada sesión. Amás, l’últimu día nesti mesmu centru va tener llugar la inauguración d’una esposición onde se van recoyer los trabayos de los participantes.

Tamién te podria gustar