Les Xornaes de Llingua y Cultura Asturiana reciben a Cellero

05 abril 08:50 2011 Imprimir

Les Xornaes de Llingua y Cultura Asturiana lleguen a la so décimosesta edición, y per primer vegada les actividaes ábrense al públicu, con cine n’asturianu, monologuismu, teatru y música.

El xueves 5 de mayu, a les siete y media la tarde les actividaes siguen con “La Llei del cuchu”, espectáculu escénicu de Carlos Alba “Cellero”.

Yá la selmana que vien, el martes 10 de mayu, a les seis de la tarde, el grupu Asturmitomanía llega al Atenéu La Calzada con “Vamos a contar un cuentu”, una prestosa, tienra y orixinal historia, na que toos deprienden que, pa vivir en paz, ye obligao respetar yaceutar a los demás tal como son, por bien distintos que seyan.

El xueves 12, a les siete y media la tarde, el grupu folk Gueta na fonte toca dientro de les Xornaes, zarrándoles el martes 17, un Festival de monólogos n’asturianu organizáu pola Asociación d’Intérpretes de la Canción Asturiana (AICA) cola participación de Ludivino Díaz “Pin de la Cotolla”, Marcelino Díaz Losada, Luz Mari del Sol, Armando Felgueroso “Min de les Pieces” y la presentación de Fernando Ruiz.

Amás, del 3 al 17 de mayu, na Biblioteca Municipal d’El Natahoyo ta celebrándose la esposición L’enigma del Palaciu Bao.

Programa completu d’actividaes de les Xornaes

  Categories:
Loading Facebook Comments ...