Portada Educación Les xornaes a tiempu parcial afítense na enseñanza pública

Les xornaes a tiempu parcial afítense na enseñanza pública

by asturnet

Ye una tendencia que l’INEM vien amosando en toa España dende l’entamu del año: la sositución pasu ente pasu de los contratos temporales a xornada compelta por contratos a xornada parcial involuntarios, pero esta selmana quedó afitáu tamién como’l proyeutu llaboral asturianu na educación pública. La Conseyería d’Educación del Principáu asoleyó esti martes la relación de vacantes empobinaes a docentes interinos, una ufierta de 245 places más que la publicada fai agora un añu, pero toes a media xornada, pesie a qu’inclúi epígrafes qu’en 2012 tuvieron qu’esperar hasta setiembre.

La citada medría produzse, en bona midida, a cuenta de les places de media xornada, que crecen en 250, según UXT, y en 101, según ANPE; entrín y non, les de xornada completa mengüen en cinco. En total, Educación publicó 2.165 vacantes: 1.365 a xornada completa y 800 a media xornada.

Comisiones Obreres y SUATEA concentráronse ayeri ante la see de la Conseyería en señal de protesta polo que consideren una precarización llaboral dafechu del colectivu de profesores, consecuencia de la proliferación de contratos de media xornada. Coles mesmes, consideren que’l volume de places convocaes pola Alministración rexonal «nun cubrir les necesidaes reales» de los centros educativos. Arriendes d’ello, decidieron realizar una nueva acción de protesta’l próximu día 30.

Tamién te podria gustar