Portada Sociedá Les tarifes de la cultura frenaron l’aumentu de los precios en payares, según l’Institutu d’Estadística

Les tarifes de la cultura frenaron l’aumentu de los precios en payares, según l’Institutu d’Estadística

by asturnet

La cultura sigue frenando l’aumentu de los precios. Les tarifes de productos y servicios culturales baxaron n’Asturies nueve puntos nel mes de payares y ayudaron a contener la evolución del Índice de Precios de Consumo, que según los datos asoleyaos esta mañana pol Institutu Nacional d’Estadística (INE) baxaron con calter xeneral un 0,5 por cientu.

Asina, l’organismu estadísticu cifra nun 2,1 por cientu la baxada de los precios de la cultura n’Asturies no que va d’añu, midición denominada inflación acumulada, mientres que la inflación interañal -la perda de valor aldiquisitivu del dineru asoleyada nel aumentu de los precios nos últimos doce meses- allúgase nel Principáu, tamién nel sector d’ociu y cultura, nel -0,7 por cientu.

En conxuntu, Asturies rexistró en payares un índiz d’inflación acumulada del 3,2 por cientu, y los datos estadísticos afiten que la vida ye agora un 3,4 por cientu más cara nel Principáu qu’hai un añu.

Eses dos cifres son casi esactes a les contabilizaes nel conxuntu l’Estáu pal mesmu periodu, yá que los precios xubieron n’España un 3,3 por cientu ente xineru y payares, y aumentaron un 3,5 por cientu a lo llargo de los últimos doce meses.

Tamién te podria gustar