Les sovenciones pal usu del asturianu esixen l’usu de la toponimia y unos porcentaxes mínimos de conteníos

24 mayu 10:12 2012 Imprimir

Una de les novedaes de la cabera convocatoria de sovenciones pa la normalización del asturianu espublizada esti xueves 24 de mayu pol tovía Conseyeru de Cultura, Marcos Vallaure, ye que los medios de comunicación que quieran recibir estes ayudes por usar l’asturianu, tienen de facer usu nel so mediu de la toponimia oficial aprobada pol Gobiernu d’Asturies y los conceyos, pues col sistema nuevu de puntuación, esti ye un puntu con gran pesu. Esto supondría, por exemplu, que medios como El Comercio, La Nueva España o la Cadena Ser tendríen munches menos posibilidaes de recibir ayudes de nun cambiar l’usu que faen anguaño de la toponimia.

Va tenese en cuenta amás l’horariu d’emisión, la calidá llingüística y si’l mediu usa l’asturianu como llingua vehicular del mesmu.

La convocatoria conxunta de sovenciones pa la normalización social del asturianu y el gallego-asturianu pa esti añu tien una cuantía de 245.600 euros, frente a los 316.000 euros de 2011, cuntando con cinco llinies d’ayudes: actividaes d’asociaciones y entidaes ensin propósitu d’interés económicu, actividaes d’empreses privaes, actividaes cinematográfiques y de vídeu, música y medios de comunicación.

Convocatoria completa

  Categories:
Loading Facebook Comments ...