Portada Educación Les sales d’estudiu n’Avilés estrenen wifi y amplíen horarios

Les sales d’estudiu n’Avilés estrenen wifi y amplíen horarios

by redacción asturnews

Les sales d’estudiu y biblioteques de la ciudá yá cunten con conexón wifi gratuita. Dase asina respuesta a una demanda xeneralizada treslladada al Conceyu al traviés de los y les estudiantes.

Hai conexón a Internet na sala d’estudiu de la Casa de Cultura, la biblioteca Bárganos Candamo, la sala d’estudios de callar Conde del Real Presto, y les biblioteques de Los Canapés, La Lluz y La Carriona. El pasáu añu, les sales de la Casa Municipal de Cultura, el Centru de Servicios Universitarios y Conde del Real Presto atroparon más 115.000 usuarios.

Foi instalada na sala d’estudiu de la Casa de Cultura, la biblioteca Bárganos Candamo, la sala d’estudios de callar Conde del Real Presto, y les biblioteques de Los Canapés, La Lluz y La Carriona. La sala d’estudios del Centru de Servicios Universitarios cunta tamién con conexón wifi pal alumnáu de la Universidá d’Uviéu.

Amás, y como vien siendo habitual, el Conceyu d’Avilés amplía l’horariu de les 3 sales d’estudiu hasta’l domingu 17 de xineru. L’oxetivu ye dar respuesta a les necesidaes de los sos usuarios nel períodu d’exames finales del primer semestre del cursu universitariu.

Conexón wifi

El Conceyu d’Avilés instaló nes sales d’estudiu l’equipamientu necesariu pa que dispongan d’accesu a Internet y a redes sociales dende dispositivos wifi. El proyectu técnicu desenvueltu polos técnicos municipales axunta les característiques de seguridá d’accesu, cencellez d’usu y baxu costu de la solución enllantada.

La seguridá de la nueva rede wifi municipal (AVILES_WIFI) concretase nun sistema d’accesu con comprobación d’autorización d’accesos centralizada, en cumplimientu de la Llei 25/2007, de 18 d’ochobre, de caltenimientu de datos relativos a les comunicaciones electróniques y a les redes públiques de comunicaciones.

La cencellez materializase na forma d’accesu a la rede. va ufiertar a los usuarios d’estos centros un códigu permanente d’usuariu/contraseña col cual van poder salear llibremente. Con este mesmu códigu van poder aportar al restu de servicios telemáticos municipales -reserves n’instalaciones deportives, tramitación alministrativa online, etc.- y utilizar nun futuru cualesquier otru serviciu que’l Conceyu esplegue n’Internet.

La economía de la solución tecnolóxica, que ye un factor importante en cualquier proyectu d’esti tipu, centrase nel costu de los equipos que faciliten l’accesu y la comprobación de la identidá dixital del internauta. Consiste nel empléu d’equipos Raspberry Pi de baxu costu (menos de 90 euros), basaos en software llibre, de baxu consumu enerxéticu y nulu gastu en caltenimientu. El sistema sofitase nes llínees ADSL de cada centru.

Tamién te podria gustar