Portada Música Les sales de conciertos retomen la so programación tres de les fiestes con Los Chichos, Loquillo y Krahe

Les sales de conciertos retomen la so programación tres de les fiestes con Los Chichos, Loquillo y Krahe

by asturnet

Los Chichos, Javier Krahe, Loquillo y Trogloditas. Los teatros y sales de conciertos reanuden la so programación depués de les fiestes navidiegues con un cartel pal mes de xineru qu’inclúi, ente otres actuaciones, les de Riveldel Lords y Saratoga n’Avilés, Clara Montes en Xixón y una xornada monográfica de rock en Pravia cola participación de Carlos Segarra, ex cabezaleru de Los Rebeldes.

L’axenda musical pa lo que queda de mes defínese pola variedá y tien una cita destacada el vienres 14 de xineru, día nel que’l veteranu grupu flamencu Los Chichos ufrirá un conciertu na sala xixonesa Parque’l Piles, coles llocalidaes a un preciu de 15 euros en venta anticipada y 18 en taquilla el día del espectáculu.

Al otru día, sábadu 15, Pravia quier convertise na capital del rockabilly nuna xornada dedicada de forma monográfica a esti estilu musical: La proyección de les películes ‘Grease’ y ‘American Graffiti’ precederán a l’actuación del rockeru Carlos Segarra na sala Olimpia, a un preciu d’entrada de 2 euros y cola participación de la banda asturiana Bourbon, en cuyu primer cedé prevé collaborar l’ex líder de Los Rebeldes.

Cultivadores d’un estilu asemeyáu, Loquillo y Trogloditas saldrán a escena, el 21 de xineru, na sala avilesina Quattro, pola que tamién pasarán, una selmana depués y nun conciertu en comuña, les bandes Saratoga y Rivendel Lords.

Xixón pondrá’l ritmu más sele a finales de mes. Dientro’l denomináu Festival de la Pallabra, cita añal que convoca a estremaos cantautores, el singular compositor ya intérprete Javier Krahe actuará nel teatru Xovellanos el 27 de xineru, con un preciu únicu d’entrada de 10 euros. El sábadu 29, les voces sureñes de Clara Montes -conocida por musicar poemes d’Antonio Gala- y de Valderrama -nome artísticu’l fíu’l ‘cantaor’ Juanito Valderrama- sonarán tamién nel Xovellanos, con entraes a la venta ente 12 y 15 euros.

Feches de recitales na web asturconciertos

Tamién te podria gustar