Portada Turismu Les sableres son los llugares que menos enfotu xeneren ente viaxeros españoles

Les sableres son los llugares que menos enfotu xeneren ente viaxeros españoles

by redacción asturnews

Los viaxeros españoles consideren que los equipamientos y atracciones turístiques nacionales cumplen, na so mayoría, coles midíes de seguridá y protección frente al coronavirus, pero Les sableres son los llugares que menos enfotu xenerenl.

Según datos del Informe de Temporada Verano 2020 del Observatoriu Nacional del Turismu Emisor (ObservaTUR), el mayor grau d’enfotu atopase en museos y monumentos, con un 76% de viaxeros qu’amuesa xuna enfotu mediu y alta nestes atracciones turístiques.

Los agospiamientos turísticos (hoteles, apartamentos…) tamién xeneren seguridá ente los turistes españoles en relación a l’aplicación de midíes de protección frente al coronavirus, pos estos cunten con un nivel d’enfotu mediu y alta del 69%.

El nivel d’enfotu baxa nel casu del tresporte, chigres y restoranes, escontra los cualos alrodiu’l 50% de los viaxeros asegura tener un nivel d’enfotu medio o alto. Les sableres son los destinos nos que se deposita menor enfotu, yá que namá un 41% de el españoles confía en que sían capaces de cumplir coles midíes de seguridá establecíes pa evitar andaes por coronavirus.

Fuente: https://es.statista.com

Tamién te podria gustar