Portada Comunicación Les Pymes del exe atlánticu pensinsular celebren n’Uviéu el so primer congresu

Les Pymes del exe atlánticu pensinsular celebren n’Uviéu el so primer congresu

by asturnet

Esti martes 14 preséntase n’Uviéu el primer congresu de la Organización Supranacional de les Pymes del Exe Atlánticu (OSPEA) que va celebrase na capital asturiana el prósimu fin de selmana. Empreses y asociaciones de Portugal, Galicia, Castiella y Lleón, y Asturies, van xuntase a debatir alrodiu de les posibilidaes del comerciu y el turismu na zona noroccidental de la península. Nel foru van tratase temes como les infraestructures como elementu clave de competitividá, la cultura como base integradora y les relaciones comerciales ente Portugal y l’estáu español.

Ente los participantes nel congresu resalta la presencia de diverses oficines de la Unión Europea, dada la importancia del presente y futuru de los fondos europeos nesta zona. Al empar van intervenir representantes d’instituciones y empreses d’Asturies, Galicia, Castiella, Lleón, norte y centru de Portugal, asina como representantes de los gobiernos centrales d’entrambos estaos peninsulares.

OSPEA, la federación d’asociaciones empresariales convocante del congresu d’Uviéu, agrupa a PYMES de tol noroeste ibéricu y tien como principales oxetivos los de coordinar y promocionar los fines de les organizaciones que la integren, asina como fomentar les relaciones de toa triba ente les instituciones, entidaes, asociaciones y particulares del Exe Atlánticu.

Tamién te podria gustar