Portada Emigración Les palabres de cuatro poetes y la música de Tarañu y Deua Dubra llegarán a Bruseles

Les palabres de cuatro poetes y la música de Tarañu y Deua Dubra llegarán a Bruseles

by asturnet

Bruseles va acoyer ente’l los díes 22 y el 28 de abril una amuesa de música y poesía asturianes entamada pola Axencia d’Emigración de la Conseyería de Xusticia y Esteriores y organizada en colaboración col Centru Asturianu de la capital belga y el Centru d’Animación de Llingües d’esa ciudá. Esti adelantru de la celebración de Les Lletres ye parte del proyectu entamáu pola Axencia Asturiana d’Emigración embaxo’l nome “Voces d’un país nel mundu” y va abrise esti viernes 22 con una llectura de poemes a cargu de Pablo Texón, Esther Prieto, Inaciu Galán y Pablo Antón Marín Estrada. El grupu folk Tarañu acompañará nel mesmu escenariu a los poetes esi día nel Edificiu Asturies de Bruseles.

Los actos d’esta amuesa dedicada a la cultura na nuestra llingua na ciudá europea onde residen más asturianos va siguir el sábadu 23 aprovechando la celebración na sala Au Ryad del I Festival de Música Celta Española. Les actuaciones d’esta amuesa de música tradicional tienen previsto entamar a les 2 de la tarde y prolonganse hasta altes horas de la madrugada del sábadu. El Festival contará cola representación asturiana de Tarañu y la colaboración especial del grupu Risca l’Alba, formáu por músicos asturianos afincaos en Barcelona, asina como los grupos Casa Galicia y Contrabanda de Bruseles, y la Banda de Gaites del Centru Asturianu la capital belga. Esi mesmu día los poetes participantes nesti capítulu de “Voces d’un país nel mundu” ufiertaran una nueva llectura de les sos obres.

Nel marcu de la Fiesta de les Llingües que cada añu s’entama por estes feches nes instalaciones de los cines Kinepolis de Bruseles y que cuenta con gran repercusión nes escueles ya institutos del país, el Centru Asturianu va disponer los díes 26, 27 y 28 d’un stand de promoción d’Asturies y de la so llingua con actividaes d’iniciación al folclor, llectura de cuentos y poesía, talleres d’iniciación a la radio a cargo de Radio Sí y degustación de gastronomía asturiana. Na nueche del 27 los asistentes a la fiesta multicultural podrán disfrutar de la música del grupu fol Deua Dubra.

Na presentación d’esta iniciativa pa llevar la nuestra cultura a l’Asturies esterior, el director Xeneral de l’Axencia Asturiana d’Emigración, Luis Miguel Fernández Romero incribió’l proyectu “Voces d’un país nel mundu” dientro la filosofía del Nuevu Plan d’Emigración 2004-2007 que pretende “aparte apoyar a la emigración más necesitada estrenchar los llazos de xuntura más fondos cola xente asturiana nel esterior”. Fernández Romero señaló que tanto los poetes presentes n’amuesa de Bruseles “ente los qu’hai autores ya perafitaos y autores mozos, aunque con una trayectoria ascendente, y los grupos folk que los acompañen, los asturianos de Bruseles van poder disfrutar d’una representación bien interesante de la cultura asturiana más viva”.

Tamién te podria gustar