Portada Conceyos Les muyeres víctimes d’esplotación sexual protagonicen l’estrenu la temporada del Palacio Valdés

Les muyeres víctimes d’esplotación sexual protagonicen l’estrenu la temporada del Palacio Valdés

by redacción asturnews

Primer estrenu absolutu de la temporada nel Teatru Palacio Valdés, dientro del ciclu Fechu n’Asturies, esti xueves 17 d’ochobre a les 20.15 hores. L’actriz y dramaturga avilesina afincada en Madrid, Ximena Vera, pon n’escena la realidá de la prostitución nuna hestoria texida al traviés de los testimonios reales de muyeres que collaboraron cola autora.

Conformen l’elencu actrices non profesionales, supervivientes de trata y voluntaries y trabayadores de l’Asociación para la Prevención, Reinserción y Atención a la Muyer Prostituyida (APRAMP)

El teatru como espeyu de la realidá, como preséu pa refundiar lluz sobro los llugares más aveseos de la sociedá, vanguardista y valiente, ye una de les señes d’identidá de la programación de escenAvilés. Asina, el primer estrenu nacional de la temporada del ciclu d’ochobre a avientu da voz a les muyeres víctimes de tratar y l’esplotación sexual. Tratar de “Un cuerpu propiu”, que dientro de la sección Fechu n’Asturies”, podrá vese nel Teatru Palacio Valdés el xueves 17 d’ochobre, a les 20.15 hores.

“Un cuerpu propiu” ye la última creación de la dramaturga, directora y actriz avilesina afincada en Madrid Ximena Vera. Un proyectu de teatru documental que cunta col firme sofito de la conceyalía de Cultura d’Avilés, y que recibió’l respaldu y el financiamientu del programa “Art for Change”, de la Fundación La Caixa, pol cual l’arte y la cultura convertir en ferramientes pa la meyora social, especialmente en colectivos vulnerables.

Les entraes puen adquirise a un preciu únicu de 10 euros, al traviés de les canales habituales: les taquilles de la Casa de Cultura y del Centru Niemeyer, los caxeros Liberbank, el teléfonu 902 106 601, la web https://entraes.liberbank.es/palaciovaldes, y el día de la representación, na taquilla del Teatru dende les 18.15 hores.

Ximena Vera recueye esperiencies reales de muyeres víctimes de la esplotación sexual coles que trabayó en distintos talleres nuna esploración creativa, y ábre-yos la puerta a compartiles con toos. Sobro l’escenariu podrán escuchase los puntos de vista de les muyeres que pudieron lliberar del xugu prostituyente, y tamién les motivaciones de los homes que merquen los sos “servicios”.

L’elencu integrar actrices non profesionales, muyeres que sobrevivieron a tratar y el tráficu de seres humanos, y voluntaries y trabayadores de APRAMP (Asociación pa la Prevención, Reinserción y Atención a la Muyer Prostituyida, que tien n’Avilés xuna de les sos sedes nacionales), qu’emprestó’l so sofitu dende un primer momentu al proyectu. Al pie de ellos, los músicos Beatriz Mayu Mangue y Ángel Novoa van poner música en directu.

Nun ye la primer vegada que xuna obra creada por Ximena Vera representase nel Teatru Valdés. Nel 2016 protagonizó “Nobilmente”, un testu propiu basáu na biografía de la violonchelista británica Jacqueline du Pré, que punxo en marcha cola so propia productora, Up-a-tree Theatre, cola que tamién propón “Un cuerpu propiu”. Coles mesmes, el pasáu mes de setiembre participó con una performance na ciudá nel Día Internacional contra la esplotación sexual y el tráficu de muyeres”.

Tamién te podria gustar