Portada Hestoria Les muyeres antifranquistes protagonicen la III Selmana Cultural Pasionaria de Llangréu

Les muyeres antifranquistes protagonicen la III Selmana Cultural Pasionaria de Llangréu

by asturnet

La III Selmana Cultural Dolores Ibárruri ‘Pasionaria’ de Llangréu escomienza esti miércoles 29 cola inauguración na Casa de Cultura de La Felguera d’una esposición sobre les muyeres militantes na llucha antifranquista. Un homenaxe a les represaliaes y asesinaes pola dictadura española, la presentación d’un documental y diveres charles-alderique van completar estes xornaes entamaes pola estaya local del PCA y la Fundación Muñiz Zapico.

Los actos escomiencen el prósimu llunes 3 d’abril col coloquiu “La llucha de les muyeres: protagonistes invisibles”, presentada por Dolores González y na qu’intervienen Carmen Domingo, autora de los llibros “Con voz y voto” y “Nosotras también hicimos la guerra”; y Marisa Castro ex diputada d’Izquierda Unida. El xueves 6 de abril celébrase l’alderique tituláu “Histories lleíes. Relatos de muyer” y darréu va actuar el Coro Pasionata Langreana. La proyección del documental “Que mi nombre no se borre de la historia” centra l’actividá del viernes 7 d’abril, cola presencia de Javier Ruiz, secretariu de Memoria Histórica del PCE, xunto a Concha Carretero y Maruja Morrel, veteranes militantes comunistes qu’intervienen nel llargometraxe.

El pieslle de la Selmana Cultural va ponese el sábau 8 d’abril con una concentración al meudía nel monolitu que recuerda a la Pasionaria en La Felguera y un actu políticu nel qu’intervienen dirixentes locales del PCA, xunta la diputada d’IX-BA Noemí Martín y el secretariu xeneral de PCE, Paco Frutos. Darréu va entamar un homenaxe a toles muyeres víctimes del franquismu y una corderada nel local del Partíu Comunista en El Carbayu, pondrá’l remate a esta tercer selmana cultural.

Tamién te podria gustar