Portada Sociedá Les mocedaes socialistes de La Rioja entamen una campaña contra la catalanofobia

Les mocedaes socialistes de La Rioja entamen una campaña contra la catalanofobia

by asturnet

Les Mocedaes Socialistes de La Rioja entamen una campaña en favor del entendimientu ente les estremaes comunidaes del estáu al través de la referencia directa a la catalana, oxetu de diverses acciones de propaganda negativa d’abenayá. Alrodiu de cinco mil cartelos col lema “La Rioja quier a Cataluña” les xuventúes rioxanes del PSOE tenten retrucar a campañes como les desenvueltes por Nuevas Generaciones del PP en delles comunidaes.

Amás de la llienda central escrita en tipografía de grandor curiosu unos puntos suspensivos sumen en lletra más pequeño el testu: “y a Andalucía, Aragón, Asturias…”, hasta completar les otres quince comunidaes restantes. Les Mocedaes Socialistes de la comunidá rioxana afirmen nesta campaña que “hai vida después de los estatutos” y que, arriendes d’ellos: “La Rioja nun tá escontra nenguna comunidá y nenguna comunidá tá escontra La Rioja”.

Nos últimos meses les mocedaes del Partido Popular, especialmente les de delles comunidaes como Castiella-Lleón llanzaron campañes contra los nacionalismos del estáu nes que se distribiyeron cartelos con lliendes como “Los traidores del PSOE” (n’alusión al Estatut), “Hablamos con asesinos. No gracias” (sobre’l diálogu con ETA y la izquierda abertzale) o un cartelu que preguntaba en catalán: “¿“Ho entens?” (escontra’l plurillingüismu).

Tamién te podria gustar