Portada Sociedá Les Mocedaes Comunistes d’Asturies celebren la so tradicional espicha n’El Carbayu

Les Mocedaes Comunistes d’Asturies celebren la so tradicional espicha n’El Carbayu

by asturnet

Les Mocedaes Comunistes d’Asturies van celebrar esta fin de selmana la so tradicional espicha que cada añu tien llugar na casa del PCA n’El Carbayu (Llangreu). Grupos como Testimoniu de la víctima, Desakato y Gomeru; esposiciones fotográfiques, y un coloquiu sobre’l futuru d’Asturies son dalgunes de les actividaes d’esta edición de la espicha de los mozos del PCA.

El vienres día 26 de mayu a les seis de la tarde va inaugurase la espicha de les Mocedaes Comunistes d’Asturies con una esposición sobre’l Festival Mundial de la Mocedá y los Estudiantes de Caracas 2005 a cargu de la fotógrafa Sara Sánchez. Mentes que’l primer conciertu de la fin de selmana va tener llugar a les diez de la nueche, animáu polos grupos Gomeru, Nice, Kallate y Testimoniu de la victima.

El sábadu, a les cinco y media la tarde ‘El futuru d’Asturies’ va ser analizáu cola participacion de Menasa, Duro Felguera, la Plataforma Ciudadana pol Hospital de Paraplexicos, el Comite de la Ciudá Residencial de Perlora, amás de Jose Manuel Martín Ferrer, representando a CCOO del Nalón, y Alejandro López Álvarez, Coordinador d’IX de Llangreu. A la nueche actuarán los grupos Boghura Khan, Marasmo, Bishamon, Desakato y Brigada.

Tamién te podria gustar