Les llibreríes reabren güei ‘con cita previa’

Les llibreríes reabren güei ‘con cita previa’
04 mayu 19:01 2020 Imprimir

El mundu del llibru ta sufriendo una crisis de dimensiones entá desconocíes, que güei va empezar a ver la primer briguera de lluz. Les llibreríes reabren güei ‘con cita previa’ y plantegándose un nuevu modelu de negociu.

Güei unes cuantes llibreríes, anque entá nun pueden abrir, sí que, atendiendo la directriz de la “fase 0″ que diz “con cita previa”, van avisar a los sos veceros por que pasen a recoyer los pidíos acumulaos mientres estes selmanes. Va Ser el llunes que vien, 11 de mayu, cuando, coles midíes de seguridá pertinentes, van xubir la persiana y el llectores van poder volver entrar nes llibreríes. Joan Sala, editor de Comanegra, apunta que “si salvamos xunu y el 23 de xunetu llegamos a mediu Sant Jordi, podemos salvar los muebles”.

Les editoriales preparense pa llanzar les novedaes guardaes nel caxón a partir de la segunda quincena de mayu, de cuenta que esta “nueva normalidá” empiece . Si amás, como declara Enric Faura, director de la distribuidora Xarxa de Llibres, la crisis fai que la xente pueda disponer de poques vacaciones, y amás de proximidá, “los llibros pueden tener un bon percorríu los meses de xunetu y agostu”. A última hora, trátase de convertir los llibros nun bien de primera necesidá”, como pidieron va trés selmanes mediu millar d’escritores y editores rusos. Namá asina, la briguera de lluz que se abrir güei puede aportar a un sol radiante.

Por ello nel sector falase de que les llibreríes tendríen que funcionar como les farmacies, con un serviciu inmediatu de recepción de llibros. Si’l veceru quier un títulu que nun ta na tienda, tendría que poder recibilo nun plazu más curtiu del actual, como pasa nes farmacies coles melecines que nun tienen na trastienda: cuestión d’hores o d’un día, espliquen el editores y llibreros con quien faló La Vanguardia. Asina ye como funcionen na mayor parte d’Europa ya inclusive en Corea, detalla Sala: “Agora hai demasiada xente distribuyendo y el sistema nun funcionar, ye del sieglu XX”.

  Categories: