Portada Música Les lletres cotidianes y la fusión de Bebe espardiéronse en Xixón énte un públicu heteroxéneu

Les lletres cotidianes y la fusión de Bebe espardiéronse en Xixón énte un públicu heteroxéneu

by asturnet

Lletres cargaes de conteníu cotidianu y ‘buen rollito’ énte un públicu xeneralista y amenorgáu pol ‘efectu Melendi’. El conciertu simultáneu del rumberu uvieín na plaza toros d’El Bibio quitó-y asistentes al recital que la cantautora Bebe ufrió anueche na Selmana Negra de Xixón, y qu’enllenó de fusión musical el recintu’l certame policiacu.

Con esi denominador común s’escribe la música d’anguaño, cola mecigaya de soníos aflamencaos, ska, reggae y rap que la cantante d’orixe valencianu espardió dende enriba l’escenariu p’asoleyar ente los espectadores esa reivindicación tan d’ella por un espaciu femeninu propiu, guerreru y peleón.

‘Malo’ y ‘Ella’ foron los temes más cellebraos pol públicu, formáu por un amiestu nel que se vieron dalgunos incondicionales pero tamién abondes families que paseaben pola Selmana. Resultáu: Un ambiente menos ‘caldiu’ que’l que s’esperaba.

Turbonada de la escuela’l ‘buen rollito’ y acompañada n’escena por Carlos Jean y varios miembros d’El Combo Linga, Bebe nun dexó d’alitar al baille y tampoco nun dexó de ser esplícita nos llamaos a l’actividá de los espectadores: “a follar, a follar, que choquen los planetes”.

Tamién te podria gustar