Portada Educación Les grandes compañíes becarán a los 120 alumnos de los nuevos títulos de Turismu

Les grandes compañíes becarán a los 120 alumnos de los nuevos títulos de Turismu

by redacción asturnews

Alsa, EdP, les cámares de Comerciu, Capsa, Caxa Rural, El Gaiteru, Hunosa, Liberbank, SabadellHerrero ya Inversiones Turístiques del Oriente vienen acabante crear un patronatu que va becar a los 120 alumnos de los nuevos títulos de Turismu

Les grandes compañíes del país tán dispuestes a sofitar les nueves titulaciones de la Escuela Universitaria de Turismu d’Asturies. Nel so enfotu por afaer la formación a les necesidaes reales del sector n’Asturies, y lideraes pola Cámara de Comerciu d’Uviéu, xunir nun patronatu que’l so oxetivu principal ye crear un fondu de beques para los estudiantes. Fondu que va llegar a tolos matriculaos nos nuevos títulos, ensin requisitos previos. Esto ye, hasta 120 mozos podríen vese beneficiaos y recibir una ayuda que cubriría xuna parte del importe de los sos estudios. Eses son les places máximes ufiertaes. A saber: 60 para’l nuevu grau en Ciencies Gastronómiques y Artes Culinaries; 35 para’l Grau de Xestión y Alministración Hotelera y 25 más para’l nuevu máster semipresencial en Xestión y Usu Turísticu del Patrimoniu Industrial. La cuantía de cada beca va depender, entre otres coses, del númberu final de matriculaos, esplicó ayeri la decana de la Facultá de Turismu, Marián G. Rúa.

La firma oficial pa la creación del Patronatu de la Escuela Universitaria de Turismu d’Asturies en sofitu de los estudios d’Alta Cualificación tuvo llugar na Cámara de Comerciu d’Uviéu, que ye onde va tener la so see. Nel patronatu intégrense un conxuntu d’entidaes de naturaleza pública y privada comenenciudes en promover el desenvolvimientu del sector turísticu nel Principáu». Tratar de la mesma Cámara de Comerciu d’Uviéu, amás de les de Xixón y Avilés; la patronal del sector turísticu asturianu, Otea; les empreses Alsa, Corporación Alimentaria Peñasanta (Capsa), EdP, El Gaiteru, Hunosa-Sadim, Inversiones Turístiques del Oriente y les entidaes bancaries Caxa Rural, Liberbank y SabadellHerrero. El fondu de beques ye’l principal oxetivu del patronatu. Pero va más allá. «Que dalgunes de les principales empreses de la rexón participen supon xuna garantía y xuna seguridá» para los estudios, esplica la decana.

Amontar el númberu de profesionales cola formación afayadiza ye’l principal oxetivu d’estos nuevos títulos propios impulsaos pola Cámara de Comerciu d’Uviéu, la Universidá d’Uviéu, Otea y l’Escuela Universitaria de Turismu d’Asturies.

Tamién te podria gustar