Portada Convocatories ‘Les Filanderes’ convoca’l V Certame Internacional de relatos “Filando cuentos de muyer”

‘Les Filanderes’ convoca’l V Certame Internacional de relatos “Filando cuentos de muyer”

by asturnet

El colectivu llangreanu de muyeres “Les Filanderes”, vuelve a convocar el so concursu de relatos ‘Filando cuentos de muyer’, termiando’l plazu pa participar el próximu 17 de setiembre. La temática de los relatos tien de tratar sobre cualasquier aspectu rellacionáu cola realidá de les muyeres, les sos aportaciones nel campu social, cultural, familiar, deportivu, económicu, etc. Y, según les sos bases, van poder participar nel toles persones quieran, independientemente de la so nacionalidá, siempre que les obres tean escrites en castellanu o asturianu.

Los orixinales habrán de ser ineditos, nun tar premiaos de primero y tener una estensión máxima de 6 folios y mínima de 3. Presentaranse, mecanografiaos a doble espaciu per una sola cara, en formatu DIN A-4 y encuadernaos, a la siguiente dirección:

V Certame Internacional de Relatos Cortos “Filando Cuentos de Mujer”
Colectivu sociocultural Muyeres “les Filanderes”
C/ Cipriano Pedrosa s/n, Edificiu RENFE
33900 Llangreu
Asturies
España

Nel sobre habrá de constar una plica colos datos del autor, una fotocopia del DNI o pasaporte, el títulu del relatu, mesmo que cinco exemplares del relatu a concursu. El plazu de presentación d’orixinales, pal que se tien un primer premiu de 1200 euros y dos accesit de 300, termina’l próximu 17 de setiembre.

Bases completes del concursu

Tamién te podria gustar