Portada Sociedá Les families de Llangréu que tengan un rapacín van recibir un llibru pa sofitar la tresmisión xeneracional del asturianu

Les families de Llangréu que tengan un rapacín van recibir un llibru pa sofitar la tresmisión xeneracional del asturianu

by asturnet

Esti miércoles 11 de xunu, el Salón de Plenos de la Casa’l Conceyu de Llangréu acoyó la presentación d’una campaña de normalización social del asturianu que l’Ayuntamientu de Llangréu ta poniendo en marcha. La nueva campaña de normalización social del asturianu que busca esta vegada “la normalización nel ámbitu familiar”. L’oxetivu d’esta campaña ye, según los responsables, “trabayar por evitar que ruempa la tresmisión xeneracional de la llingua y la cultura asturianes introduciendo l’asturianu, en mayor o menor midida, nel usu de les families”.

L’actu presentación presidiólu Ester Díaz García, Alcaldesa de Llangréu, y tamién asistieron Ana Oliva Rodríguez, Conceyala de Cultura, Turismu y Política Llingüística, Manuel Rodríguez Rosete, Coordinador del Área de Cultura y Política Lingüística de Llangréu y Eloy Antuña Responsable del Serviciu de Normalización Llingüística.

Nel actu anunciaron que la nueva campaña de normalización social del asturianu “va repartise ente los y les recíen nacíos del conceyu”, trátase d’una axenda, “pero non pa un añu concretu”, comentaron, “sinón pa organizar y anotar en función del crecimientu de lo piquiñino de la casa”.

”El llibru del Naciatu” pretende rexistrar los avances del neñu o neña dende que naz hasta los 3 años. Esti llibru vien a ser continuación de la campaña “AFAYÁIVOS EN CASA” que l’añu pasáu yá punxera en marcha l’Ayuntamientu de Llangréu.

Trátase d’un llibru pal bebé que presenta información d’interés pa los padres y les madres y que sirve pa introducir l’asturianu nel usu de les families del nuestru conceyu. 38 páxines que presenten la evolución en semeyes y dibuxos de neños y neñes dende que tán na barriga la ma hasta los 3 años: etapes de crecimientu, calendariu de vacunación, añaes, cantares, cosadielles, xuegos infantiles, ficha personal, espacios p’anotar revisiones médiques, conseyos d’hixene y alimentación, sitiu pa dalguna semeya… “Col envís d’aforrar perres y enanchar l’ámbitu d’actuación”, comentaron na presentación, “esta campaña ponse en marcha en collaboración cola Rede de Normalización Llingüística nos Conceyos”.

Tamién te podria gustar