Portada Educación Les Escueles Oficiales d’Idiomes van impartir cursos d’inglés de baldre

Les Escueles Oficiales d’Idiomes van impartir cursos d’inglés de baldre

by asturnet

El Conseyeru d’Educación y Ciencia, José Luis Iglesias Riopedre, presentó esta selmana la iniciativa “Yes o no yes?”, una campaña informativa p’animar a los xóvenes de 18 a 30 años a matriculase nos cursos d’inglés de baldre que se van impartir nes Escueles Oficiales d’Idiomes de la comunidá autónoma dende’l mes de febreru próximu a xunetu.

Los cursos van diseñase a la carta, a la midida de les necesidaes de los alumnos que se matriculen, y van tratar d’afondar nos aspectos que más interesen a los estudiantes, favorecer la conversación y afondar nel llinguaxe técnicu d’ámbitos como’l científicu, llegal, alministrativu, médicu, educativu…

El plazu d’inscripción ta abiertu hasta finales de xineru nes Escueles Oficiales d’Idiomes d’Avilés, Cangas del Narcea, Xixón, Llangréu, Llanes, L.luarca, Mieres y Uviéu y les persones interesaes n’algamar información sobre los cursos puen alcontrar tolos detalles na web www.yesonoyes.com.

Esta iniciativa enmárcase nel conveniu de collaboración soscritu pol Ministeriu d’Educación, Política Social y Deporte y el Gobiernu del Principáu d’Asturies p’aumentar la ufierta de places nes Escueles Oficiales d’Idiomes ya impulsar actuaciones qu’ayuden a ampliar el conocimientu del inglés ente la mocedá. En virtú del mentáu alcuerdu, el cursu pasáu desendolcáronse n’Asturies 52 cursos nos que participaron 669 alumnos. Los grupos creaos trabayaron especialmente la espresión oral y el refuerciu de la comprensión. Amás, programáronse cursos de llinguaxe técnicu pa mozos/ces rellacionaos col sector turísticu, el sanitariu, la comunicación, los negocios, la electrónica o l’alministración.

La Conseyería d’Educación prevé qu’esti añu se matriculen nos cursos de baldre unos 2.000 alumnos y que se constituyan alredor de 90 grupos.

Una de les novedaes principales que s’introducen esti añu nel programa son los cursos d’inmersión llingüística de fin de selmana “Swimming in English”, que se van cerebrar en Garaña de Pría . Esta iniciativa va dexar a los participantes somorguiase per trés díes na llingua inglesa y ameyorar la so competencia comunicativa ensin necesidá de viaxar al estranxero. En total, van organizase ocho cursos de fin de selmana ente marzu y xunu nos que puen matriculase unos 480 estudiantes.

Na presentación de la campaña “Yes o no yes?”, el Conseyeru d’Educación y Ciencia refirióse tamién a la marcha del Programa Billingüe nel Principáu d’Asturies y recordó qu’esti añu funciona en 130 centros educativos de la comunidá autónoma (113 públicos y 17 concertaos), algama a unos 8.500 alumnos ya implica a más de 430 profesores.

En concreto, el programa desendólcase en 67 centros públicos de Primaria, con 143 profesores y 4.900 alumnos. Nel casu de Secundaria, el proyectu estiéndese a 46 centros, con 255 profesores y 2.600 alumnos. En total, según indicó’l Conseyeru , el Programa Billingüe algama a un 20% del alumnáu de Primaria y Secundaria de la rede pública.

Los centros concertaos incorporáronse al programa esti cursu y anguaño 17 d’ellos cuenten con secciones billingües nes que tán implicaos 36 profesores y 1.000 alumnos.

Tamién te podria gustar