Portada Lliteratura Les editoriales asturianes salen a la cai a la gueta de llectores pa más de 1.200 llibros

Les editoriales asturianes salen a la cai a la gueta de llectores pa más de 1.200 llibros

by asturnet

Más de 1.200 llibros en circulación a la gueta de llector. Esa ye la cifra d’obres estampaes n’Asturies que’l gremiu d’editores ufre nel so catálogu collectivu y que dende güei pon a la venta nuna feria allugada na cai Tomás y Valiente de Xixón con un envís central: Suplir la falta d’espaciu nos escaparates de les llibreríes y “poner al algame’l públicu” obres de tou xéneru.

Daqué especialmente difícil si se tien en cuenta que la editorial ye una industria “mui esquizofrénica, qu’amiesta los componentes cultural y comercial”, según sorrayó esti mediudía Benito García, presidente’l Gremiu d’Editores d’Asturies, na apertura al públicu de la feria.

Pesie a que la carpa asitiada en Xixón poles 14 editoriales que tán asociaes nel gremiu permanecerá abierta hasta’l prósimu 5 de setiembre, García reconoció la dificultá de que’l funcionamientu de la feria se traduza nun aumentu de llectores, “porque la nuesa capacidá de penetración del públicu ye enforma escasa”, si bien destacó la potencialidá del certame pa llegar a tolos públicos: “Na carpa entra tol mundu”, argumentó.

Con presencia destacada de la llingua asturiana, la feria’l llibru entamada pol Gremiu d’Editores espón obres organizaes por xéneros, con independencia de la casa editorial que les asoleya. El públicu tien a la so disposición, con un descuentu xeneral del 10 por cientu, llibros publicaos poles cases editores Azucel, Madú, Nobel, Trabe, Trea, Alborá, Losada, Gea 2000, Grupu Norte, Hércules Astur, KRK, Llibros del Pexe, VTP y ‘El Oriente de Asturias’.

Tamién te podria gustar