Portada Educación Les competencies dixitales de la mocedá europeo van del 56 al 97% por países

Les competencies dixitales de la mocedá europeo van del 56 al 97% por países

by redacción asturnews

Les competencies dixitales de la mocedá europeo van del 56% en Rumanía al 97% de Croacia y asiítiense alrodiu del 86% n’España.

Les midíes de confinamientu que la mayoría de los gobiernos de países europeos decretaron  con cuenta d’evitar l’espardimientu del coronavirus, non yá afectaron al mercáu llaboral, que vio como’l teletrabajo llegaba para quedase. Munchos mozos tamién se vieron obligaos a siguir les sos clases a distancia. Coles escueles, universidaes y otres instituciones de formación profesional zarraes, la enseñanza presencial dio pasu a clases impartíes al traviés de plataformes online.

Esta situación punxo a prueba les conocencies dixitales de profesores y alumnos. Según datos de Eurostat, en 2019, cuatro de cada cinco mozos y moces (80%) d’ente 16 y 24 años d’edá na Unión Europea teníen conocencies dixitales básiques o cimeres. Esta cifra yera 24 puntos porcentuales más alta que la proporción de persones de 16 a 74 años (56%). Ente los Estaos miembros de la Unión Europea, Croacia tenía la mayor proporción de mocedá con competencies dixitales básiques o cimeres (97%),  ente que’l porcentaxe más baxu reparar en Rumania (56%). El 86% de los mozos españoles tenía conocencies dixitales básicos o cimeros.

Fuente: https://es.statista.com

Tamién te podria gustar