Portada Escéniques Les comisaríes acumulen denuncies contra la obra ‘Me cago en Dios’

Les comisaríes acumulen denuncies contra la obra ‘Me cago en Dios’

by asturnet

Escarniu públicu de los dogmas de la relixón católica. Esa ye la tipificación xurídica cola que cerca de venti asturianos visitaron distintes comisaríes d’Uviéu y Xixón pa denunciar formalmente a los responsables de la obra teatral ‘Me cago en Dios’, que se representó nel Círculu de Bellas Artes de Madrid hasta’l pasáu 2 de mayu y cuyu autor sufrió una grave agresión n’escena por parte de dos xóvenes, ún d’ellos nietu del cabezaleru ultradrechista Blas Piñar.

Los denunciantes qu’interpusieron les sos denuncies n’Asturies siéntense ofendíos na so condición de católicos, y secunden coles sos visites a Comisaría un movimientu popular de refugu desencadenáu por una carta que la presidenta de la Comunidá Autónoma de Madrid, Esperanza Aguirre (PP) asoleyó pa censurar el montaxe.

El director de la obra, Íñigo Ramírez de Haro, cuñáu de la propia Aguirre, precisó en declaraciones a la Cadena Ser que’l montaxe ye un repasu en clave d’humor autobiográficu d’un home que sufre estreñimientu y remembra, nun momentu de la pieza, la so infancia nun colexu rexentáu por xesuites, ensin falta-y en nengún momentu al respetu a les creyencies católiques.

Ramírez de Haro pidió-yos a les autoridaes que, “si van protexenos de los imanes, que nos protexan tamién de los obispos”, yá que l’Arzobispáu de Madrid sumóse a la censura de la obra al travién d’un comunicáu públicu que’l dragaturgu tildó de ‘fatwa’ (sentencia de persecución dictada por autoridaes relixoses islámiques).

Durante la representación del pasáu sábadu 1 de mayu, dos mozos arramplaron nel escenariu y agredieron violentamente a los responsables de la obra. Ún d’ellos yera nietu’l cabezaleru ultradrechista Blas Piñar, mientres que’l segundu de los agresores foi identificáu como nietu d’un golpista del 23-F.

Tamién te podria gustar