Portada Sociedá Les cadenes temátiques son les grandes trunfadores del 2017 n’España

Les cadenes temátiques son les grandes trunfadores del 2017 n’España

by redacción asturnews

Les cadenes temátiques son les grandes trunfadores del 2017 n’España, cola puxanza de plataformes como Netflix y Amazon Prime que quedaba reflexada nos últimos datos de penetración de TV.

L’añu que ta a puntu de terminar nun foi especialmente brillosu para la televisión. La puxanza de plataformes como Netflix y Amazon Prime queda reflexáu nos últimos datos de penetración de TV. Y ye que, per primer vegada dende 1995, esti mediu de comunicación yera consumíu por menos del 87,5% de la población española, esperimentando amás una cayida de más de dos puntos con al respective de 2016. Asina lo constata l’últimu resume xeneral de resultancies, publicáu pola Asociación pa la Investigación de Medios de Comunicación (AIMC).

Énte esta situación, les cadenes de televisión tuvieron qu’amontar los sos esfuerzos pa siguir atrayendo a l’audiencia convencional, usando nueves técniques de marketing nes que les redes sociales desempeñaron un papel clave. Agora bien, non siempres xuna gran notoriedá n’Internet traducir nuna bona cuota de pantalla. Esi ye’l casu, por casu, de La Sesta, que magar cuntar con programes de gran repercusión como ‘L’Oxetivu’ o ‘Salvaos’, solo rexistró un 7,3% de share. D’esta forma, quedar por detrás de La 1 de TVE y de la so compañera de grupo Antena 3. Pero si hai un datu que destaca ye’l que tuvieron les canales temátiques. Estos, con una cuota de pantalla del 26,5% convertir nos más vistos n’España.

Eso sí, dientro d’esti tipu de canales ye preciso estremar ente la televisión temática n’abiertu y de pagu. Neox, la canal temática n’abierto más vista, tuvo una audiencia de más de 14 millones mientres los postreros 30 díes previos a la realización del estudiu. Pela so parte, la Fox, líder ente les cadenes temátiques de pagu, quedar por debaxo de los cuatro millones de telespectadores n’ese mesmu periodu de tiempu.

Tamién te podria gustar