Portada Educación Les biblioteques d’Avilés acueyen 6 actividaes infantiles en xineru

Les biblioteques d’Avilés acueyen 6 actividaes infantiles en xineru

by redacción asturnews

Les biblioteques d’Avilés acueyen 6 actividaes infantiles demientres el mes de xineru, depués dentamar la primera d’elles  esti miércoles con Cuentos Xelaos na Biblioteca de La Lluz. Va Haber cuentacuentos, bebecuentos y un taller d’animación a la llectura.

Les cuatro biblioteques municipales d’Avilés van acoyer un total de seis actividaes infantiles mientres la segunda metá del mes de xineru. Cuentacuentos, bebecuentos y un taller d’animación a la llectura dan forma a la ufierta d’ociu y cultura para los más pequenos, con actividaes pensaes para edaes entendíes ente los 6 meses y los 9 años.

La primera de les actividaes programaes tuvo llugar ayeri miércoles 17 de xineru na Biblioteca de La Xungarosa/La Lluz. La compañía Trés Colores foir la encargada de representar Cuentos Xelaos, un cuentacuentos empobináu a públicu infantil d’ente 4 y 9 años. Esti mesmu cuentacuentos va percorrer les trés biblioteques municipales restantes antes de rematar el mes. El vienres 19 va llegar al Centru de Los Canapés, el miércoles 24 va facer a la Biblioteca de La Carriona, y va tener la so última representación el vienres 26 na Biblioteca Bárganos Candamo, empezando en tolos casos a les 18 hores.

Per otra parte, la Biblioteca Bárganos-Candamo va acoyer xuna actividá de bebecuentos, dirixida a menores d’ente 6 meses y 3 años. La encargada de llevar a cabu esta narración oral va ser la compañía Elisabet Martín Teatru, cola obra Los nuesos cuentos 2. Va Ser el sábadu 20, a les 12 hores, con places llindaes a 15 participantes. Les inscripciones tienen de realizase na sala infantil de la mesma Biblioteca Bance Candamo.

A lo último, y tamién na biblioteca de la Casa de Cultura, la compañía El Gatu Turulatu va dirixir un taller d’animación a la llectura pa públicu d’ente 4 y 8 años. Va Tener llugar el domingu 21, a partir de les 12 hores. Nun ye necesaria inscripción previa y poles actividaes son gratuites.

Tamién te podria gustar