“Les aventures de la pequena pantasma” y “El séptimu nanín”, próximes proyecciones del ciclu de Cine Infantil y Xuvenil d’Avilés

31 avientu 14:46 2015 Imprimir

Estes dos películes d’animación van vese los díes 2 y 3 de xineru, respectivamente, a les 12 del mediudía, nel auditoriu de la Casa Municipal de Cultura.

Trátase dos películes d’animación que formen parte d’esti ciclu que pretende ufiertar una alternativa d’ociu a los escolares y a les sos families mientres les vacaciones de Navidá. “Les aventures de la pequena pantasma” (estrenu n’Asturies) va proxectase’l sábadu 2, y “El séptimu nanín” (estrenu n’Avilés), el domingu 3 de xineru. En dambos casos, a les 12:00 hores, con entraes a dos euros por película.

Un total de cinco películes de corte infantil y xuvenil van ser proxectaes mientres les próximes selmanes n’Avilés, dientro del Ciclu de Cine Infantil y Xuvenil, que se desenvuelve dientro de les actividaes entamaes por cuenta de la Navidá 2015-2016.

Dempués de la primera de les cintes proxectaes, “Capitán Dientes de Sable”, mientres esta fin de selmana va llegar la vez a less dos siguientes películes del ciclu: “Les aventures de la pequena pantasma” (estrenu n’Asturies), que se va proxectar el sábadu 2, y “El séptimu nanín” (estrenu n’Avilés), que podrá vese el domingu 3 de xineru. En dambos casos, los pases van empezar a les 12:00 hores, con entraes a dos euros por película.

El ciclu foi entamáu pola Fundación Municipal de Cultura, y en palabres de la concejala de Cultura, Yolanda Alonso, “tratar d’una novedá que quixímos introducir ente les propuestes navidiegues coles mires de dedicar les mañanes de les fines de selmana a fomentar, ente los más pequenos, el gustu pol cine”.

La elección de les películes cuntó col criteriu de Jorge Iván Argiz, editor y críticu avilesín encargáu, ente munches otres facetes, de la programación del Festival Internacional de Cine de Xixón (FICX). Tratar de cinco largometraje que se proxecten per primer vegada, o bien n’Asturies, o bien n’Avilés. “Ye una selección perbién fecha, qu’esperamos que sía recibida polos mozos col mesmu ciñu col que la fiximos”, señala la conceyala de Cultura.

Toles proyecciones van tener llugar a les 12 del mediudía, nel auditoriu de la Casa Municipal de Cultura, y les entraes van tener un preciu únicu de 2 euros. El programa completu ye’l siguiente:

–    2 de xineru. “Les aventures de la pequena pantasma” (estrenu n’Asturies).
–    3 de xineru. “El séptimu nanín” (estrenu n’Avilés).
–    9 de xineru. “Les aventures de Los Cinco” (estrenu n’Asturies).
–    10 de xineru. “Upsss. ¿ú Noé?”.

 

  Categories:
Loading Facebook Comments ...