Portada Conceyos Les Ampas de 17 colexos uvieinos piden axuntase cola empresa comedores y el Conceyu

Les Ampas de 17 colexos uvieinos piden axuntase cola empresa comedores y el Conceyu

by redacción asturnews

Coles mires de ameyorar el serviciu de comedor nos colexos públicos uvieinos y llimar «dellos defectos» nos menúes y el serviciu ufiertáu pola empresa axudicataria, la catalana Serhs Food, les Asociaciones de Madres y Padres, Ampas, de 17 centros educativos axuntáronse esta selmana nel colexu de La Ería 

La xunta d’ayeri celebrose pa poner de mancomún impresiones sobre’l funcionamientu del actual serviciu y solicitar una xunta a trés bandes ente los padres, la Conceyalía d’Educación y la empresa que xestiona les comíes y pa perfilar soluciones a les demandes de los colexos.foi’l frutu de les socesives quexes per parte de dellos colexos nes que denunciaron que la comida llegaba conxelada. El que llevantó la llebre foi precisamente’l colexu de La Ería y ayeri, la presidenta de la Ampa, Sonia Rodríguez, aseguró que la so «única quexa foi que la comida llegaba a temperatures de menos de cuatro graos non que fora de mala calidá», matizó. Reconoció que mientres la selmana pasada realizáronse revisiones per parte del departamentu de Sanidá, que los sos resultancies refundiaron que la comida sirvida nel centru cumplía con tolos estándares calidable. «Agora vemos qu’hai una meyora, que se ta ameyorando daqué», aprofió la presidenta de la Ampa del colexu de La Ería.

Precisamente ayeri, la concejala d’Educación y los técnicos de la área axuntar col equipu de nutricionistas contrataos pol Conceyu n’analizando, la pasada selmana, los menúes ufiertaos pola axudicataria. Los especialistes treslladaron datos «positivos» sobre la calidá y cantidá de los menúes. Fuentes de la conceyalía aseguraron que van siguir coles inspecciones aleatories» en tolos colexos.

Con too, les asociaciones reflexaron una batería de meyores nel serviciu que pasen por siguir a raxatabla los pliegos del contratu per parte de la empresa. Esto ye, que la comida llegue a los centros educativos apta pa calecer y non conxelada. «Los productos tienen que descongelarse de manera fayadiza, nun se pueden descongelar nin calecer directamente al fornu», esplicó Itziar Gutiérrez, vocal del Ampa del colexu de La Corredoria III. «Solo queremos que la empresa cumpla los pliegos, danos igual que la comida venga de fora pero que lu faiga con un mínimu calidable», aseveró.

Los colexos tamién soliciten que se aumentar la potencia eléctrica de los fornos encargaos de calecer los menúes o qu’amplíen el so númberu. «Equí en La Ería solo tenemos dos fornos pa dar de comer a 284 neños y nun dar aguantu», llamentó Sonia Rodríguez.

La xunta tamién sirvió pa poner sobre la mesa la posibilidá de crear una comisión de revisión de comedores dientro del conseyu escolar. «Sería pa tener un control más cercanu del serviciu de comedor», esplicó . Esta posibilidá llevaríase a cabu de manera voluntaria nos colexos que tuvieren interesaos al traviés de la dirección del colexu, la Ampa y l’encargada de cada comedor. «Nós nun tenemos nenguna quexa del serviciu de comedor. Tamos bien contentos y ameyoróse enforma. La comida gusta a los neños», esplicó Alberto González, presidente del colexu de San Pedro de los Arcos.

Visión que tamién recoyeron dende’l colexu de Ventanielles qu’aseguraron nun recibir nenguna quexa sobre’l serviciu de comedor escolar.

Tamién te podria gustar