Portada Educación Les alumnes asturianes trabayen meyor n’equipu según l’últimu informe TRÍA

Les alumnes asturianes trabayen meyor n’equipu según l’últimu informe TRÍA

by redacción asturnews
Foto: AEMTG (https://www.flickr.com/photos/esmtg/)

Les alumnes asturianes trabayen meyor n’equipu que los mozos según l’últimu informe TRÍA que vieno acabante presentase.  Ye daqué qu’asocede, ensin esceición, nel restu de comunidaes autónomes, que sí rexistren diferencies ente elles.

L’informe TRÍA, que la OCDE (Organización para la Cooperación y el Desenvolvimientu Económicu) lleva a cabu a nivel mundial pa midir el rendimientu académicu de los alumnos en matemátiques, ciencia y llectura, conclúi na so última edición que les alumnes de 15 años del Principáu son meyores que los sos compañeros varones a la de trabayar n’equipu y collaborar nel resolvimientu de problemes. Ye daqué qu’asocede, ensin esceición, nel restu de comunidaes autónomes, que sí rexistren diferencies ente elles.

Teniendo en cuenta que la media nacional ye de 496 puntos, Asturies llogra esactamente esa calificación. Pero, discriminando por sexos la resultancia ye bien distintu. La puntuación de les moces supera llargamente la media, con 509 puntos ente que la de los mozos quedar en 483 puntos.

España suspende. Por poco, pero suspende. Sicasí, hai comunidaes, como Madrid (519), Castiella y Llión (517), Navarra (505) y Cataluña (505) qu’ameyoren la media de la OCDE (500 puntos, nel total de los 52 países analizaos). Les comunidaes autónomes nes que, según PISA, peor se remanen el chavales a la de trabayar n’equipu y collaborar nel resolvimientu de problemes son Estremadura (474) y Andalucía (483). Nel conxuntu del estudiu, Singapur (561), Xapón (552), Hong Kong (541) y Coria (538) son los países que llogren meyores resultaos, al contrariu que Túnez (382), Brasil (412), Montenegro (416) y Perú (418).

Tamién te podria gustar