Portada Escéniques Les actuaciones del I Certame de Monólogu Modernu emítense esta nueche en TLG

Les actuaciones del I Certame de Monólogu Modernu emítense esta nueche en TLG

by asturnet

El festival d’humoristes n’asturianu qu’entamó el colectivu Xareos el pasáu tres de marzu nuna sala d’espectáculos de Xixón va poder vese esta nueche emitíu na so integridá por Televisión Local Gijón(TLG). Esti I Certame de Monólogu Modernu inclúi les actuaciones de los cómicos Toño Caamaño, Lluis Antón González, Benxa Pérez y Carlos Alba “Cellero”, que representen monólogos propios y otros escritos por Chechu García y Isaac de L’Arada. Mentantu los organizadores del eventu quieren dar continuidá a estes actuaciones coles que se tenta remanecer la tradición cómic del monólogu asturianu amestada a nueves formes d’humorismu con gran ésitu gracies a la so difusión televisiva.

La iniciativa d’entamar el I Certame de Monólogu Modernu surdió del colectivu H.A Xareos, formáu por Benxa Pérez y Inaciu Galán, una asociación dedicada la organización d’actividaes culturales dende la perspectiva de la normalización de la llingua asturiana. Col festival y la so continuidá en futuros eventos quier contribuyise a modernizar el monólogu asturianu de raigañu tradicional p’adecualu a formes d’espresión escénica asemeyaes a les que popularizaron abenayá en tol estáu canales privaos de televisión con programes como “La Paramount” o “El Club de la Comedia”.

La primer actuación en directu d’estos nuevos monologuistes llevóse a fechu’l pasáu 3 de marzu na sala xixonesa Albéniz y tuvo un gran ésitu de públicu. Esta nueche va poder contemplase’l festival en tola so integridá na Televisión Local Gijón (TLG) que desenvolvió pa la ocasión un gran despliegue de medios técnicos, col usu de múltiples cámares y ángulos de visión. L’espectáculu ta presentáu por Inaciu Galán y cuenta cola actuación final del grupu folk Tarañu.

Más información

Tamién te podria gustar