Portada Conceyos León Benavente estrena nel Palacio Valdés so discu y xira “YERA”

León Benavente estrena nel Palacio Valdés so discu y xira “YERA”

by redacción asturnews

León Benavente, ún de los principales referentes del panorama indie n’España, escoyó Avilés pa un doble estrenu absolutu y n’esclusiva, el del so nuevu discu, “Yera” y el de la xira col que lo presentarán por tol país. Va Ser nel Teatru Palacio Valdés el sábadu 29 de xineru de 2022, a les 21.00 hores.

Les entraes p’asistir al conciertu punxéronse güei a la vienta, con precios d’ente 15 y 27 euros, en función del allugamientu, al traviés de les canales habituales, la taquilla de la Casa de Cultura y la web https://entraes.liberbank.es/palaciovaldes.

“YERA” ye’l cuartu trabayu discográficu d’esta banda qu’axunta dende 2012 a dalgunos de los músicos más reputaos y esperimentaos del panorama nacional. Ellos son Abraham Boba (voz y teclaos), Eduardo Baos (baxu y sintetizadores), Luis Rodríguez (guitarra) y César Verdú (batería).

Acompañantes habituales de Nacho Vegas nos últimos años, y gracies al cual conociéronse, llanzaron el so primer trabayu en 2013, al que bautizaron col nome del grupu. Un álbum col que precisaron bien poco tiempu p’asitiase nos cartelos de los principales festivales d’España, amás de llanzase a América.

En 2016, llegó “2”, el so segundu álbum, que-yos dexó xirar mientres un añu por tol país, amás de volver a Suramérica y col qu’afitaron xuna de les sos señes d’identidá: tienen unu de los meyores directos d el panorama nacional. La so tercer creación, “Vamos volvenos llocos” (2019), consolidar. Con él entraron directamente como númberu 1 en iTunes y na selmana de la so publicación asitiáronse como númberu 2 nes vientes.

El so nuevu trabayu, “Yera”, del que yá adelantraron la so primer tema, videoclip incluyíu, col títulu de Llíbrame del mal, sale a la vienta’l 21 de xineru de 2022. Y apenes xuna selmana dempués, el 29 de xineru, va llegar la vez de la so presentación esclusiva nel Teatru Palacio Valdés, consolidáu como escenariu de referencia pa la música calidable n’Asturies.

Tamién te podria gustar