León Benavente escosa les entraes pal so conciertu d’Avilés

León Benavente escosa les entraes pal so conciertu d’Avilés
20 xineru 13:45 2022 Imprimir

León Benavente escosó les entraes para’l so conciertu n’Avilés. No que va ser un doble estreno n’esclusiva, el del so nuevu discu, “ERA” y el de la xira col que lu llanzarán dende les tables del Teatru Palacio Valdés, el sábadu 29 de xineru, a les 21.00 hores.

“ERA” ye’l cuartu trabayu discográficu de la banda qu’axunta dende 2012 a dalgunos de los músicos más reputaos y esperimentaos del panorama indie nacional. Ellos son Abraham Boba (voz y teclaos), Eduardo Baos (baxu y sintetizadores), Luis Rodríguez (guitarra) y César Verdú (batería).

Conocíos sol paragües del asturianu Nachu Vegues, al qu’acompañaron sobro l’escenariu nos últimos años, en 2013 llanzaron el so primer trabayu, bautizáu col nome del grupu. Un álbum que los asitió de momentu nel cartelu de los principales festivales d’España, amás de llanzase a América.

En 2016, llegó “2”, el so segundu álbum, que-yos dexó xirar mientres un añu por tol país, amás de percorrer América del Sur y afitar una de les sos señes d’identidá: tienen unu de los meyores directos que pueden esfrutase n’España.

La so tercer creación, “Vamos volvenos llocos” (2019), consolidar. Con él entraron directamente como númberu 1 en iTunes y na selmana de la so publicación asitiar nel segundu puestu de los más vendíos.

“ERA” sal a la vienta mañana, 21 de xineru. Y malpenes una selmana dempués, el 29, va llegar la vez de la so presentación esclusiva nel Teatru Palacio Valdés, que volvió refrendar, con esti nuevu llenu absolutu, la so capacidá d’atracción como escenariu de referencia pa la música calidable n’Asturies.

  Categories: