Portada Escéniques Leo Bassi ‘hipnotiza’ al públicu xixonés con un espectáculu plenu d’humor y tensión sicolóxica

Leo Bassi ‘hipnotiza’ al públicu xixonés con un espectáculu plenu d’humor y tensión sicolóxica

by asturnet

Empezó entafarrando a los presentes con refugayes de sandía arreventada y acabó ufriendo-y el so sangre al públicu depués de revolcase enriba de cristal machacao. El cómicu italianu Leo Bassi abrió anueche les actuaciones previstes na Selmana Grande de Xixón con un espectáculu cargáu d’humor ácedu y provocador, denomináu ‘Instintos ocultos’ ya impregnáu de crítica social, nel que’l veteranu ‘showman’ afitóse como un mayestru nel control de la tensión sicolóxica collectiva.

Y eso que Bassi anició la so intervención llamentándose de la so trayectoria decadente -“y agora mírame, nel puertu de Xixón; ¿qué sedrá lo prósimo, Santander?”- y dexando acusbiar una teatral declaración de decepción sobro l’estáu xeneral de les coses. Pa cuando’l públicu escuchó tales pallabres, los espectadores de les primeres files yá se sescudíen cachos de mazana y sandía previamente machacaos nel escenariu y espardíos llueu énte’l respetable.

Capaz d’amosar la imperfección de la democracia cola cenciella amenaza de tira-y a un espectador un platu enllenu d’espluma d’afeitar -“esto ye la democracia, tener contenta a la mayoría jodiendo a la minoría”-, el cómicu italianu mantuvo la espectación cola amenaza d’inmolase n’escena depués de quemar con gasolina a dalgunos espectadores y reivindicó los principios circenses con una amuesa de malabares con hasta cinco balones de baloncesto xirando simultáneamente nel aire.

Darréu, la hipnosis. El públicu aconceyáu nel espigón de Fomento asistió fascináu a un presuntu adurmecimientu de dos persones esbillaes al debalu que resultó ser falsu y que-y valió a Leo Bassi pa encadarmar la so arenga final: “Nunca nun vos fiar de les pallabres d’un payasu”.

Guiñu caberu a la llende ente realidá ya irrealidá, verdá y engañifa, darréu de llamar a los presentes a mantener el movimientu “anque nunca nun s’aporte a nengún sitiu, sacante la muerte”, como receta pa caltener viva la utopía. Col llombu afundíu nun piñu de cristales machacaos, Bassi reivindicó’l valor del sacrificiu nuna sociedá onde too-yos resulta demasiao fácil a los nuevos neños y “se pierden les ganes de vivir”, y ufrió de sutaque el so sangre a los espectadores. “Nun me queda muncho, porque llevo munchos espectáculos esti veranu”, confesó.

Web oficial de Leo Bassi

Tamién te podria gustar