L’Entregu representa una esfoyaza na XI edición del Festival Folclóricu

21 setiembre 23:42 2006 Imprimir

Esti sábadu 23 de setiembre, a partir de les siete la tarde, l’Agrupación d’Etnografía y Folclore ‘L’Esperteyu’ de L’Entregu va poner n’escena nel Teatru Municipal de Samartín del Rei Aurelio la representación d’una esfoyaza tradicional na que van inxertar partes de dramatización y d’ambientación popular, entemecida con bailles, na busca de da-y un nuevu enfoque que sía más atractivu a la tradición y el patrimoniu asturianu. Xunto a ellos, van intervinir como grupos invitaos el Grup de Cors i Danses de Bihar (Alancant) y el Grupu Foklóricu “Manantial del Vino” (Tomelloso).

L’Agrupación d’Etnografía y Folclore “L’Esperteyu” de L’Entregu recupera asina la tradicional esfoyaza na que s’inxertarán partes de dramatización y d’ambientación de les esfoyaces tradicionales con bailles populares no que va ser, ensin dulda nenguna, un precedente que marque l’enfoque d’ediciones sucesives d’esti festival folclóricu.

L’Agrupación d’Etnografía y Folclore “L’Esperteyu” busca dar un nuevu enfoque más atractivu col enfotu de recuperar la tradición y el patrimoniu asturianu y acercalu al públicu d’una manera afayadiza.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...