Portada Sociedá L’encarecimientu de la cultura provocó una xubida de los precios n’agostu

L’encarecimientu de la cultura provocó una xubida de los precios n’agostu

by asturnet

El veranu disparó los precios de la cultura n’Asturies. Según asoleyó esta mañana l’Institutu Nacional d’Estadística, les tarifes de los bienes y servicios culturales medraron un 1,7 por cientu n’agostu y tiraron p’hacia arriba del Índiz de Precios de Consumu (IPC) nel Principáu, que rexistró un discretu aumentu de los precios de mediu puntu respecto al mes de xunetu motiváu tamién pol encarecimientu de les tarifes nel tresporte y na hostelería.

La xubida rexistrada n’agostu na estaya d’ociu y cultura afita un crecimientu de los precios nesi sector entamáu yá con fuercia en xunetu, mes nel que los precios yá aumentaren un puntu, y dexa la inflación acumulada de los productos y servicios culturales -perda progresiva del valir alquisitivu de les perres no que va d’añu, manifestada na xubida de los precios- nun 1,4 por cientu.

Ensin embargu, mercar cultura sigue siendo agora más barato qu’hai un añu, yá que l’indicador de la inflación interañal amuesa que los precios n’ociu y cultura yeren un 1 por cientu más baratos al acabar agostu en rellación al mesmu mes de 2003. De fechu, la estaya cultural ye la única, xunta les comunicaciones, na que los precios baxaron n’Asturies nos últimos doce meses.

Con calter xeneral, l’Índiz de Precios de Consumu medró nel Principáu un 0,5 por cientu nel mes d’agostu, mientres que la inflación acumulada allúgase nel 1,4 por cientu y la interañal elévase al 3,1 por cientu.

Datos completos na web del INE

Tamién te podria gustar