Portada Sociedá L’economista Juan Velarde defende l’inglés escontra l’asturianu y llama aldeanos a los nacionalistes

L’economista Juan Velarde defende l’inglés escontra l’asturianu y llama aldeanos a los nacionalistes

by asturnet

L’economista d’orixe asturianu Juan Velarde declaró esta mañana n’Avilés, onde participa nos cursos de veranu de La Granda, que’l gobiernu del Principáu “había esmolecese más pola enseñanza del inglés envez de la del bable”. Velarde criticó a los que defenden “les llingües antigües” y calificó a los nacionalistes de “aldeanos”.

El Premiu Príncipe d’Asturies y miembru de l’Academia de Ciencies Polítiques y Morales truñó contra Izquierda Xunida por “apostar pol bable y escaecese de los probes”, porque afirmó “los ricos lleven a los sos fíos a colexos billingües pa que deprendan inglés”. Juan Velarde fexo estes declaraciones nel cursu sobre les relaciones ente Camoes y Cervantes que se desenvuelve en La Granda.

L’economista opinó que’l Gobiernu asturianu había esmolecese por subvencionar la enseñanza del inglés nos centros públicos como prioridá “per delantre de la televisión autonómica y el bable”. Na opinión de Velarde son “aldeanos los nacionalistes y los que defenden l’usu de llingües antigües” y dixo que la visión romántica del nacionalismu talo s’entendía nel sieglu XIX “ta obsoleta y fuera de llugar nel nuestru tiempu”.

Tamién te podria gustar