Portada Sociedá L’Ayuntamientu d’Uviéu ignora dos peticiones de les mocedaes socialistes pa potenciar l’asturianu

L’Ayuntamientu d’Uviéu ignora dos peticiones de les mocedaes socialistes pa potenciar l’asturianu

by asturnet

Dos cartes ensin rempuesta. Les Mocedaes Socialistes d’Uviéu mantiénense entá a la espera de recibir una contestación a sendes peticiones cursaes énte l’Ayuntamientu de la ciudá en febreru y mayu pasáu, nes que-y reclamaben al Consistoriu una normalización llingüística planificada pa recuperar y dignificar la llingua nel conceyu.

Asina lo afirma’l secretariu xeneral de les Mocedaes Socialistes d’Uviéu, David Rodríguez, pa quien los militantes más mozos del PSOE asturianu “ya tienen asumida” la reivindicación de la coficialidá na prósima reforma del Estatutu d’Autonomía. “Cada vez hai más xente a favor dientro’l partíu, anque tovía nun somos mayoría”, asegura Rodríguez.

Les Mocedaes Socialistes d’Uviéu entamaron esti mediudía una simbólica clase de llingua asturiana al aire llibre, nún de los puestos allugaos na cai San Francisco con ocasión de les fiestes de Samatéu. N’opinión de los militantes más mozos del PSOE uvieín, “la difusión del asturianu debe ser una prioridá de toles instituciones”, un xuiciu que nun comparte na práctica un sector de cabezaleros de la Federación Socialista Asturiana.

Pesie a pesllar con una breve cita n’asturianu el so discursu institucional nel actu d’entrega de les Medalles d’Asturies, cellebráu el pasáu 7 de setiembre n’Uviéu, el presidente autonómicu, el socialista Vicente Álvarez Areces, manifestara pocos díes antes la so apuesta por postergar la coficialidá de la llingua asturiana “pa nun reforzar lo que nos separa de los demás”.

Francisco Llera retrúca-y a Areces qu’apostar poles señes d’identidá “refuerza la España plural”

Tamién te podria gustar