Portada Sociedá L’Ayuntamientu d’Uviéu considérase ganador n’amarraza pol muséu de los Premios

L’Ayuntamientu d’Uviéu considérase ganador n’amarraza pol muséu de los Premios

by asturnet

Los conceyales del Partido Popular (PP) nel Ayuntamientu d’Uviéu, encabezaos pola portavoz Isabel Pérez Espinosa, comparecieron énte los medios un día después de que’l Patronatu de la Fundación Príncipe ficiera pública la so postura respective al centru cultural diseñáu p’Avilés por Óscar Niemeyer. L’equipu de gobiernu de Gabino de Lorenzo amosóse contentu de la resolución de la FPA y afirmó que los oxetivos de la campaña encabezada pol alcalde taben cumplíos: “el Muséu, si dalgún día se fai, va construíse n’Uviéu”, sentención la edil Espinosa.

Pa los conceyales populares la resolución del patronatu de la Fundación da-y la razón al Ayuntamientu d’Uviéu y nun entienden el respaldu d’esti órganu al director y presidente de la institución, Graciano García y José Ramón García Rendueles, como una reprobación a la postura de Gabino de Lorenzo: “allá cada quién coles sos responsabilidaes”, dixo la portavoz de los ediles del PP.

L’equipu de gobiernu del Ayuntamientu d’Uviéu considera rematada la polémica y siéntese vencedor de la pugna caltenida con Avilés y col Principáu.

Tamién te podria gustar