Portada Sociedá L’Ayuntamientu de L.lena recorrerá tolos pueblos del conceyu p’afitar los sos nomes tradicionales

L’Ayuntamientu de L.lena recorrerá tolos pueblos del conceyu p’afitar los sos nomes tradicionales

by asturnet

Trabayadores del Ayuntamientu de L.lena recorrerán a partir de xineru los pueblos del conceyu pa recoyer los nomes tradicionales de llugar y les causes poles que se pierde la toponimia tradicional. Asina lo anunciaron representantes del conceyu depués d’asitiar esta mañana en Piñera Baxo el primeru de 35 cartelos indicadores n’asturianu, con bona acoyida por parte de los vecinos.

Tal como adelantó ayeri Asturnews, l’Ayuntamientu de L.lena destinará un total de 4.000 euros p’asitiar los cartelos d’entrada y salida de población en 35 ñúcleos, ente ellos la capital del municipiu, que quedará señalizada únicamente como ‘La Pola’. Al indicador afitáu esta mañana en Piñera Baxo siguirán otros nes llocalidaes de Piñera Riba, Corneyana, El Questru, Columbiel.lo y Fresneo, ente otres.

L’actu simbólicu de güei contó cola asistencia del edil d’Izquierda Xunida-Bloque por Asturies David Suárez, y tuvo presidíu pola conceyala l.leniega de Cultura, Paz García, quien precisó que l’Ayuntamientu buscará nel prósimu añu una ayuda económica del Principáu pa volver a retular en llingua asturiana la señalización del cascu urbanu de La Pola, que llegó a tar n’asturianu y agora figura otra vuelta dafechu en castellán.

La recuperación de la toponimia tradicional del conceyu, que l’Ayuntamientu considera un oxetivu prioritariu -editaráse un trípticu colos topónimos de L.lena tres del llabor de campu qu’entamará en xineru-, ta sufragada pola Alministración autonómica y foi supervisada pola Xunta Asesora de Toponimia del Principáu.

La comisión del Cultura de L.lena revisará esti mesmu mes la propuesta de la Xunta pa recuperar los nomes de llugar tradicionales del conceyu y empobinarála darréu al Plenu, pa qu’esti organismu eleve l’espediente al Conseyu de Gobiernu y los topónimos l.leniegos n’asturianu tengan plena validez llegal, amás de la validez ‘de fechu’ que propicien los cartelos qu’agora s’instalen.

Archivu. L.lena empieza en Piñera Baxo la recuperación de los nomes tradicionales de llugar del conceyu

Tamién te podria gustar