Portada Conceyos L’Ayuntamientu Castrillón convoca una plaza pa especialistes en llingua asturiana

L’Ayuntamientu Castrillón convoca una plaza pa especialistes en llingua asturiana

by asturnet

L’Ayuntamientu de Castrillóin vien acabante de facer l’a nuncia la selmana pasada d’una convocatoria pala contratación per parte del Conceyu d’un llicenciáu en filoloxía y especialista en filoloxía asturiana destináu, con títulu expedíu pola Universidá d’Uviéu y a xornada completa, a cubrir el serviciu de normalización llingüística nel conceyu.

La contratación d’esti especialista lleva tol añu esperándose por parte de les asociaciones culturales del conceyu y aporta ente les crítiques del grupu del PP que camienta que nun ye necesariu.

El so cometíu va ser traducir al asturianu folletos y tou tipu de publicaciones editaes pol Conceyu, los rótulos de les dependencies municipales, los discursos institucionales y la web del Valey Centru Cultural, amás de participar n’actividaes extraescolares cola fin d’asesorar a los monitores.

La convocatoria ta abierta a lo llargo d’e3sta selmana y los interesaos pueden presentar les sos solicitúes nel rexistru municipal a lo llargo de los próximos diez díes llaborables. Les bases completes de la convocatoria puen descargase na web del conceyu.

Catorce ayuntamiento asturianos, ente ellos los d’Avilés y Corvera, yá cunten col serviciu de normalización llingüística.

Bases de la convocatoria

Tamién te podria gustar