Portada Sociedá L’Axencia Asturiana de Cooperación presenta’l so Códigu Éticu

L’Axencia Asturiana de Cooperación presenta’l so Códigu Éticu

by asturnet

El responsable de l’Axencia Asturiana de Cooperación Rafael Palacios xunto al represntante de la coordinadora de ONGD d’Asturies, Javier Arjojan, presentaron el Códigu Éticu que va guiar l’aval de los proyectos destinaos a promover el desarrollu n’otros países. El protocolu quier valir pa marcar unes normes de conducta que garanticen el compromisu de los proyectos de cooperación col desarrollu sostenible y el respetu a los derechos humanos, asina como la tresparencia y solvencia de los llabores entamaos en terceros países.

Palacios reconoció que nos últimos años produciéronse n’Asturies cambios importantes nel ámbitu de la cooperación al desarrollu, la solidaridá internacional y la defensa y promoción de los derechos humanos y que los diferentes axentes que tán xugando dalgún papel nesti campo vieron como la so capacidá d’influencia y la so presencia social aumentaben abondo. Como consecuencia d’ello el responsable de l’Axencia consideró imprescindible atopar un consensu respective a les normes étiques de conducta a siguir poles ONGD nel desenvolvimientu de los sos proyectos, asina como la necesidá d’elaborar un protocolu nel que se recoyeran estos principios.

Rafael Palacios afirmó que “la calidá de la cooperación al desarrollu, la solidaridá internacional y la defensa y promoción de los derechos humanos reposen, esencialmente, sobre les imáxenes y mensaxes que se tresmiten a la sociedá, oxetu del nuestru trabayu de sensibilización”. Nesi sen, Palacios dixo que “esti Códigu Éticu de Conducta pretende promover la toma de conciencia, aumentar la voluntá de participación, intensificar la solidaridá y reforzar el compromisu col oxetivu de provocar cambios estructurales a favor de los países más emprobecíos”.

Tamién te podria gustar