Portada Comunicación L’Autonómica retrasa hasta mediaos del añu que vien l’empiezu de les sos emisiones

L’Autonómica retrasa hasta mediaos del añu que vien l’empiezu de les sos emisiones

by asturnet

La televisión autonómica asturiana nun va entamar les sos emisiones enantes d’abril o mayu del añu que vien, según calculó ayer el director del Ente Públicu de Comunicación, Jose Antonio Pérez Ornia na so comparecencia na Xunta Xeneral. El responsable de la radiotelevisión del Principáu acudió a la comisión de control del parlamentu pa informar del procesu que se sigue pa ponela en marcha. Ornia afirmó que ye poco probable el que l’autonómica emita el 8 setiembre, talo prometiera’l presidente Areces.

Pal director xeneral del Ente les sos previsiones son que l’empiezu de les emisiones de la televisión asturiana coincidan col remate del acondicionamientu de les sos instalaciones na Universidá Llaboral de Xixón y l’espardimientu per Asturies de la rede analóxica que permita recibir la cobertura del mediu. Esto nun va ocurrir enantes de la primavera del añu que vien, calculó Pérez Ornia, qu’asitió ente marzu y mayu de 2006 esi estrenu de les emisiones.

El director xeneral del Ente Públicu informó que nel proyectu nel que se trabaya la programación inicial de la televisión asturiana diba ser d’unes doce hores, con conteníos informativos y d’actualidá básicamente. Pérez Ornia descartó que nuna ampliación d’esa programación l’autonómica entrare en convenios con otres televisiones pa la tresmisión de partíos de fútbol de 1ª, un coste que pal director, diba ser inalgamable pal Ente asturianu.

Respective al anunciu fechu pol presidente Areces de que’l prósimu 8 de setiembre pudiere realizase una emisión en prebes con motivu del día de la nuestra comunidá José Antonio Pérez Ornia afirmó na Xunta Xeneral que lo considera bastanta improbable y que nun se trataba d’una “promesa, sinón más bien del deséu del presidente” nun asuntu, onde recordó Ornia “que nun ye de la so competencia”.

Tamién te podria gustar