L’Autónoma de Barcelona desmárcase de la obligatorieda de que’l profesoráu conoza’l catalán

20 xunu 07:34 2008 Imprimir

La Universidá Autónoma de Barcelona (UAB) desmarcóse esti vienres del conveniu aprobáu la selmana pasada y fechu públicu’l día anterior, pol que los profesores universitarios van tener d’acreditar el nivel C de catalán pa ser contratos como personal fixu.

La vicerrectora d’estudiantes, Dolors Ribas, declaró esta mañana que la so universidá ta “en desacuerdu” cola propuesta y anunció que la UAB “nun va dir na direición de pidir acreditación llingüística –nivel C de Catalán– pa consursar”.

Esta crítica naz de que, pa la UAB, hai d’escoyer a los profesores “en función del talentu y la capacidá docente y científica” y poro, insistió en que la so institución “nun lo ve bien”. Nesti llinia, ribas indicó que la so voluntá ye “apostar por una plantiya de calidá”.

Nesti sen, llamentó que la propuesta “va reducir l’universu” de personal. Ribas detalló que’l rector de la UAB, Lluís Ferrer, “caltúvose al marxe” na votación de la propuesta que se realizó en Girona. Amás, afirmó que’l conveniu “llenda les posibilidaes” y especificó que la so universidá convoca beques y recibe soliditudes “de tol mundu”. Ribas sentenció: “queremos poder facer convocatories internacionales”.

Sin embargu, Ribas indicó la intención de la so universidá pa que se “aprenda” el catalán. Esplicó que, nesti momentu, ofrecen soluciones pa que los profesores se formen y adelantó que la UAB tien previstes más midíes al respeuto. “Ye bono que los profesores seyan trillingües”, añadió.

El conveniu del CIC contempla, según declaró ayeri a Europa Press la comisionada d’Universidaes, Blanca Palmada, que pue quedar exentos dalgunos perfiles d’investigación y llingüísticos d’enseñances de tercer ciclu, según escueya cada rector.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...